سپاه با گروه‌های جهادی برای رفع مشکلات مردم گام‌های مهمی برداشت

گرگان- ایرنا- دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این نهاد برای مردم گام‌های مهمی برداشته و افتخار ما رضایتمندی، رفع مشکلات، گرفتاری ها و محرومیت زدایی در قالب گروه ها و اردوهای جهادی و کمک های مومنانه با همدلی و هماهنگی است.

به گزارش ایرنا، سردار سید ضیاءالدین حزنی روز دوشنبه در رزمایش جهادگران فاطمی و اعزام گروه های جهادی به محل فعالیت در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) گرگان اظهار داشت: مردم یاری و مردم نوازی هنری اجرایی برای مسوولان بوده که با اجرای آن خیلی از مشکلات کشور برطرف خواهد شد چرا که مردم ولی نعمتان ارزشمند و ستون فقرات نظام هستند.

وی خاطرنشان کرد : هشت سال دفاع مقدس پرونده نیکی از حضور ارزشمند مردم و برای رسیدن به پیروزی بوده و باید بفهمیم مردم خیلی مهم و ارزشمند بوده و به یقین  قرارگاه اصلی مردم هستند.

قرارگاه اصلی مردم هستند

وی بیان کرد: در گروه های جهادی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا زمانی که با مردم باشیم دشمن از ما ترسیده و هیچ تاثیری در کشور نخواهد داشت همانطور که در تجربه های تلخ سیل و زلزله با هنر مردم یاری و مردم دوستی سپاه جایگاه کمک رسانی خود را به خوبی نشان داده و به یقین هیچوقت مشکلات کشور از خارج حل نخواهد شد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: در زمان حاضر خیلی ارزشمند است برای کسانی کار کنیم که دستشان به جایی بند نیست و بسیج سازندگی باید حواسش به پروژه های عمرانی، اشتغالزایی و امنیت غذایی و رفع مشکلات طلاق، بیکاری و اقتصاد مریض باشد.

سردار حزنی بیان کرد: در بیانیه گام هفتم و بر اساس آمار جهانی هفت درصد ثروت دنیا در ایران بوده در صورتی که یک درصد جمعیت دنیا را داشته و باید از این ظرفیت استفاده بهینه شود.

سازماندهی ۳۲ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در گلستان

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در این آیین گفت: ۳۲ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در این استان سازماندهی شدند که در رزمایش جهادگران فاطمی امروز ۵۵۰ گروه جهادی شامل سه هزار و ۸۵۰ نفر از اقشار مختلف بسیج محلات، جامعه زنان، دانشجویی، مهندسی، اصناف و ادارات همزمان با هفته بسیج سازندگی برای تحقق شعار عدالت، ترویج گفتمان و فرهنگ جهادی و پیشرفت به مناطق محروم اعزام می شوند.

سردار علی ملک شاهکویی بیان کرد: در بخش های زیر ساخت سه هزار و ۴۱۰ پروژه عمرانی توسط افتتاح شده که امروز هم ۱۱۰ پروژه محرومیت زدایی در شهر قرق به صورت متمرکز افتتاح می شود.

وی افزود: همچنین بیش از هزار و ۶۰۰ جهیزیه، ۳۱ هزار لوازم التحریر، ۳۰ هزار بسته پوشاک و ۵۰۰ هزار بسته معیشتی برای رفع محرومیت زدایی توزیع شده و ۱۳۰ میلیارد تومان برای اشتغالزایی، پنج هزار و ۷۰۰ پروژه در عرصه اقتصاد مقاومتی و برای هشت هزار نفر در عرصه های مختلف اشتعالزایی شد.

نیازمند جهاد تبیینی برای خنثی کردن توطئه های دشمنان هستیم

وی اظهارداشت: دشمن با تمام قدرت و توان خود برای نشر دروغ های خود در بین جوانان به میدان آمده است که به یقین نیازمند جهاد تبیینی برای خنثی کردن توطئه های دشمنان هستیم.

سردار ملک شاهکویی خاطرنشان کرد: در زمان حاضر وقت بگومگو خانوادگی نبوده و باید در مقابل دشمن در عرصه های مختلف برای خدا و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی با یکدیگر متحد شده و جهاد کنیم.

سردار سیدضیاالدین حزنی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تاثیر اردوهای جهادی بی مزد و منت برای هر کسی ایجاد روحیه ارزشمند همدلی،مهربانی و رضایتمندی است. 
وی بیان کرد: ماموریت اصلی و اساسی سپاه محرومیت زدایی و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی در مناطق مرزی و محروم کشور در همه عرصه هاست.
به گفته وی سازماندهی، برنامه ریزی و هماهنگی گروه های جهادی در سراسر کشور به عنوان کمک به دولت توسط سپاه به عنوان راس مردمداری و مردم یاری است.
وی خاطرنشان کرد: مهمترین فعالیت در کشور پروژه های آب، اشتغالزایی، اشتغال خانگی، راه های روستایی و مسکن توسط سپاه برای محرومیت زدایی پیگیری می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha