۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 2469
کد خبر: 84745330
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فاز دوم مرکز نوآوری دانشگاه خواجه نصیر راه‌اندازی شد

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۰۰
کد خبر: 84745330
فاز دوم مرکز نوآوری دانشگاه خواجه نصیر راه‌اندازی شد

تهران- ایرنا- فاز دوم مرکز نوآوری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، فاز دوم مرکز نوآوری دانشگاه خواجه نصیر در محل دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه راه اندازی شده است که امروز با حضور، معاون علمی و فناوری رییس جمهور، رییس دانشگاه خواجه نصیر و شماری از اعضای هیات علمی و مدیران شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ ها رسما آغاز به کار کرد.

در این مرکز،آزمایشگاه نمونه سازی سریع و صندوق پژوهش و فناوری خواجه نصیر هم مستقر هستند.

فاز دوم مرکز نوآوری دانشگاه خواجه نصیر راه‌اندازی شد

علی علیپور کارشناس قراردادها، ارزیابی و پذیرش مرکز نوآوری دانشگاه خواجه نصیر به خبرنگار ایرنا گفت: این آزمایشگاه به منظور ارایه خدمات به شرکت ها و استارتاپ هایی که نیاز به فضای کارگاهی برای ساخت نمونه محصول خود و نیز استفاده از تجهیزات و ابزارهای آزمایشگاهی و چاپگرهای سه بعدی دارند، تجهیز و راه اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این آزمایشگاه در حوزه های دارو، مخابرات، برق و الکترونیک،فین تک،کامپیوتر، مکانیک و صنایع خدمات ارایه می شود
کارشناس قراردادها، ارزیابی و پذیرش مرکز نوآوری دانشگاه خواجه نصیر یادآور شد :پیش از این شرکت ها و استارتاپ های این مرکز برای استفاده از خدمات و تجهیزات آزمایشگاهی به دانشکده های این دانشگاه ارجاع داده می شدند که با راه اندازی این آزمایشگاه ، طرح های عمومی در این مرکز انجام و به صورت تخصصی به دانشکده ها معرفی می شوند.

علیپور گفت: در حال حاضر ۲۵ شرکت و استارتاپ در این مرکز حضور دارند که از این تعداد هفت شرکت دانش بنیان و هفت استارتاپ فعال هستند.

وی یادآور شد: فاز نخست مرکز نوآوری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی سال۹۸ راه اندازی شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha