ماجدی: اینفانتینو درباره پول‌های بلوکه شده قول داد/ تغییر یک نفر می‌تواند اختلافات را بیشتر کند

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: «جیانی اینفانتینو» در خصوص رفع پول‌های بلوکه شده ایران در فیفا، قول همکاری داد.

به گزارش ایرنا، میرشاد ماجدی امروز یکشنبه پس از برگزاری نشست بعضی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: هیات رئیسه قوانینی دارد که شما بهتر از من می‌دانید و بحث به حد نصاب نرسیدن نیست. امور تیم ملی به کارهای اجرایی مربوط است که همه کارها روی روال خودش انجام می‌شود. روابط بین‌الملل به دنبال دیدارهای دوستانه بوده و برنامه‌ریزی آن با استیلی و کارهای اجرایی این موضوع با رضاییان است.

وی درباره آخرین وضعیت تیم‌های پایه خاطرنشان کرد: امور تیم امید نیز در حال انجام است. تیم نوجوانان ایران در اردو است و فردا (دوشنبه) به تورنمنت کافا اعزام می‌شود. کارهای اجرایی فدراسیون روی زمین نمانده است.

سرپرست فدراسیون درباره مسائل مالی گفت: در خصوص مسائل مالی هم باید بگویم که قرار شد در این هفته به ما پرداختی داشته باشند تا کمک حال همکاران و تیم‌های دیگر باشیم.

وی درباره اعتراضات براتی بابت در جریان نبودن استعلام ارسال شده از فدراسیون فوتبال به فیفا گفت: براتی اگر مشکلی داشته باشد به من نامه می‌زند. من هم پاسخ ایشان را دادم. همیشه پاسخگوی افکار عمومی بودم. هر نامه‌ای آمده ما پاسخ دادیم.

ماجدی در پاسخ به این سوال که آیا براتی طبق گفته خودش پیشنهاد سرپرستی فدراسیون فوتبال را رد کرده است اذعان داشت: نمی‌دانم. حتما این بزرگواری را داشته‌اند.

وی درباره عدم حضور مهرداد سراجی در جلسه هیات رییسه خاطرنشان کرد: بحث قهر را در نظر نمی‌گیرم. باید سوال شود که چرا نیامده‌اند. انسان است و ممکن است اتفاقی برای‌شان رخ داده باشد. من درباره خودم می‌توانم صحبت کنم. تا لحظه‌ای که سمت داشته باشم کار می‌کنم. در تعطیلات عید فطر همه دنبال تفریح بودند و من عین آن را به اتفاق حسن کامرانی‌فر در فدراسیون بودیم تا کاری روی زمین نماند.

سرپرست فدراسیون فوتبال درباره تغییر دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: دبیرکل از زمان عزیزی خادم بوده و کارهای اجرایی را انجام داده است. در این ۲ ماه و خرده‌ای هم کنار من بودند و فکر نمی‌کنم باید تغییری صورت بگیرد. اینقدر داخل فدراسیون مشکلات کوچک و بزرگ داریم که تغییر یک پست می‌تواند اختلافات را بیشتر کند. ما به روال سابق کار را جلو بردیم.

ماجدی درباره دستور دادنش بابت پیگیری پرونده بازیکن گل‌گهر گفت: صحبت‌هایی که دوستان انجام می‌دهند صحبت‌های رسانه‌ای بوده و قانونی نیست. به‌عنوان سرپرست فدراسیون نه تنها درباره کمیته استیناف بلکه درباره همه کمیته‌ها نظر نداده و آنها را ارجاع می‌دهیم به خود کمیته‌ها تا تصمیم بگیرند و حکمرانی نمی‌کنیم. ما طبق اتوماسیون به مرجع اصلی ارجاع می‌دهیم و برای من این حرف‌هایی که زده می‌شود محلی از اعراب ندارد.

وی درباره اینکه اسکوچیچ برای حضور مربی جدید به او درخواستی داده یا خیر بیان داشت: تا اینجایی که صحبت می‌کنیم فقط درخواست داشتند که مربیان قبلی حضور داشته باشند.

ماجدی درباره قطعی شدن بازی دوستانه با کانادا گفت: دنبال این مساله هستیم. خودم را می‌گویم. تا زمانی که قرارداد را امضا نکنیم چیزی قطعی نیست.

وی درباره درگیری‌اش در جلسه هیات رییسه و تصویر منتشر شده از خونی شدن بینی‌اش خاطرنشان کرد: این کارهای زشت و پوپولیستی‌ است که رسانه‌های زرد انجام می‌دهند و عکس هفت، هشت یا ۱۰ سال پیش رو آورده‌اند. می‌گویند قندان پرت کردم ولی خودم کتک خوردم.

سرپرست فدراسیون فوتبال درباره ناراحتی اینفانتینو در جلسه با او در قطر گفت: هیچ حاشیه‌ای نبوده و هیچ صدایی ضبط نشده است. اول قرار بود جلسه خصوصی داشته باشد. به خاطر درگیری کاری در سه روز بالای ۱۰ یا ۱۵ جلسه اینفانتینو داشت. بعد از قرعه‌کشی و شبی که میهمانی بود خواهش کردیم بمانند. دوست عزیزی که خبرنگار بود خواستند بمانند اما اینفانتینو درخواست کرد که ایشان نباشد. قبل از هر مساله‌ای این حواشی به وجود آمده را با من در میان بگذارید تا پاسخ بدهم.  مذاکره ما با اینفانتینو بسیار خوب بود اما این همه عکس پخش شد. اینفانتینو درباره پول‌های بلوکه شده قول داد ولی فقط به حواشی همه کار داشتند.

وی درباره کمیته فنی و انتخاب سرپرست جدید برای تیم فوتبال امید توضیح داد: وقتی می‌خواهیم درباره یک تیم ملی صحبت کنیم باید نظرات مختلف را بگیریم. وقتی کسی برود و فردا شخص دیگری را به جایش بگذاریم کار درستی نیست. ما کمیته فنی تشکیل دادیم. گفتند غیر قانونی است اما این عزیزان مشاوران فنی هستند. از روز اول به آنها گفتم مشاوران هیات رییسه و رییس فدراسیون هستید. خود من اجازه نمی‌دهم کسی را تنهایی انتخاب کنم. این افراد کوله‌باری از تجربه هستند. ۸۰ درصد مربیان ما زیر نظر مرتضی محصص مدرک A مربیگری را گرفته‌اند. این عزیزان برای کمک آمده‌اند. در جلسه هیات رییسه امروز که مصوبه نداشت از دوستان پرسیدم و اعضا گفتند که این افراد مشاوران ما هستند. برای انتخاب سرمربی تیم جوانان هم از این عزیزان کمک می‌گیریم. مهدوی‌کیا ایران نیست اما سرپرست باید همخوانی با کادرفنی داشته باشد و ایشان باید موافق باشند.

ماجدی درباره اعتراض به پرونده پرسپولیس و پدیده گفت: آن چیزی که به ما ارجاع شود به کمیته مربوطه ارسال می‌کنیم.  ارجاع آن با ماست اما رای به ما بستگی ندارد. اگر درخواستی در اتوماسیون من یا دبیرکل باشد قطعا ارسال می‌شود.

سرپرست فدراسیون فوتبال در پایان راجع به قرارداد مهدوی‌کیا و عدم پرداخت پول به او تصریح کرد: زمانی که مهدوی کیا قرارداد بست، زمان حضور عزیزی خادم بود. ایشان بدون قرارداد راهی تاجیکستان شد. سپس راهی آلمان شد. ما خودمان قرارداد با ایشان بستیم. البته به مربی خارجی رقمی پرداخت شده است ولی به هنگام بازگشت به ایران مبلغی به مهدوی کیا و دستیارانش پرداخت خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha