۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۰۲
کد خبر: 84744996
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسیج خلخال به حل مشکل مناطق محروم کمک می‌کند

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۰۲
کد خبر: 84744996
بسیج خلخال به حل مشکل مناطق محروم کمک می‌کند

اردبیل _ ایرنا _ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال گفت: گروه‌های جهادی بسیج برای اجرای طرح‌های عمرانی محرومیت‌زدایی به حل مشکل محرومیت روستاهای این شهرستان کمک خواهند کرد.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ جواد نوروزی روز در آئین افتتاح رزمایش سراسری جهادگران فاطمی و مراسم صبحگاه بسیج سپاه خلخال اظهار کرد: امسال ۲۰ گروه جهادی بسیج در عرصه‌های مختلف عمرانی ، محرومیت‌زدایی ، فرهنگی و آموزشی ، بهداشت و درمان ، اقتصاد مقاومتی ، خدمت‌رسانی و کمک‌های مومنانه در مناطق محروم روستایی این منطقه فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان خلخال برای حمایت از گروه‌های جهادی در این رزمایش مشارکت دارند و در این زمینه از ظرفیت خیران نیز برای هم‌افزایی و افزایش نحوه خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به محرومیت‌زدایی استفاده شده تا  مشکلات موجود برطرف شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال با گرامیداشت دهه بسیج سازندگی گفت: همزمان با این دهه مبارک رزمایش سراسری جهادگران فاطمی خلخال تا ۲۷ اردیبهشت ماه به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اصل مهم در اجرای این رزمایش استفاده از همه ظرفیت بسیج به عنوان شجره طیبه و یادگار ارزشمند امام راحل و یک نهاد انقلاب برخاسته از دل مردم و در کنار مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال اضافه کرد: بسیجیان همیشه و در همه حال در رکاب انقلاب و نظام بودند و امروز نیز حضور آنها در مناطق محروم و میدان‌های جهادی بیانگر این امر است. 

وی با اشاره به خدمات بسیج و سپاه در ایام کرونا، ادامه داد: بسیج ارائه خدمت به مردم بویژه در مناطق محروم و روستاها را در تمامی حوزه‌ها از جمله امدادرسانی در مواقع ضروری و بحران ،آبرسانی، راه‌سازی ، پل‌سازی و احداث مدرسه و بیمارستان افتخار می‌داند و برای رفع محرومیت از جامعه نهایت تلاش می‌کند.

سرهنگ نوروزی از تدوین و برنامه‌ریزی برای اجرای ۵۶ برنامه عمرانی ، اقتصادی ، بهداشتی و محرومیت‌زدایی در دهه بسیج سازندگی و در قالب اجرای رزمایش جهادگران فاطمی در خلخال خبرداد و گفت: اعزام اکیپ‌های پزشکی و معاینه و درمان رایگان مردم روستاهای محروم منطقه ، اجرای برنامه‌های فرهنگی ، قرآنی ، آموزشی ، دیدار با خانواده معظم شهدا و توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان جامعه از جمله برنامه‌های شاخص پیش‌بینی شده برای این ایام است.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha