به گزارش ایرنا ، محسن اسماعیلی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: استقرار دولت الکترونیک در جهت کاهش مراجعات به شهرداری ها، ایجاد وحدت رویه، شفافیت در فرآیندها و عملکرد کمیسیونهای شهرداری با هدف کسب رضایت شهروندان، کارایی و اثر بخشی، تسریع و تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و ارتقای سلامت اداری خواهد بود.
وی یادآورشد: کیفیت ارائه خدمات شهری در سطوح مختلف باید منطبق با خواست و نیازهای شهروندان باشد و در کمترین زمان و دقت بالا انجام گیرد.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: شهرداران، روسا و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای تابعه استان قزوین باید با رعایت و لحاظ محورهای کاری از جمله برنامه ریزی، بستر سازی و استقرار سیستم سخت افزار و نرم افزاری مناسب در حوزههای مختلف اداری و مالی، فنی و شهرسازی، دبیر خانه کمیسیون ماده صد، املاک و سایر بخش ها به فوریت در این زمینه اقدام نمایند.
وی افزود: شهرداران برای تأمین رضایت شهروندان و کاستن از دغدغههای آنان، روند فعالیتها و خدمات خود را اطلاعرسانی کرده و هرکجا ابهام و نگرانی برای مردم وجود دارد، رفع کنند.
اسماعیلی ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان را با یک عزم جدی، امری کاملاً دست یافتنی خواند و گفت: هوشمندسازی شهرها باید از اولویتهای شهرداریها باشد و انتظار میرود که در کنار توسعه شهری، به موضوع هوشمندسازی شهرها هم توجه ویژه شود.
وی یادآورشد: اجرای درست این موضوع، یکی از ملاک های ارزیابی شهرداری های استان قزوین محسوب می شود.
نظر شما