یک روحانی نیشابوری با کمک‌ خیران در فضای مجازی هزینه داروی ۲۵۰بیمار را فراهم کرد

مشهد- ایرنا- امام‌ جماعت مسجد امام حسن عسکری(ع) در نیشابور با جلب حمایت خیران در فضای مجازی و جمع‌آوری چهار میلیارد ریال کمک نقدی هزینه داروی ۲۵۰ بیمار خاص را فراهم کرد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا از نیشابور، حجت‌الاسلام سیدابوالفضل حسینی امام جماعت پایگاه فرهنگی - اجتماعی مسجد امام حسن عسگری(ع) در منطقه حاشیه نشین کریم آباد این شهرستان پس از شناسایی بیماران نیازمند با استفاده از صفحه شخصی خود در فضای مجازی اقدام به دعوت از خیرین می‌کند.
وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خیرین محدود به نیشابور نمی‌شوند و با اعتمادی که پیدا کرده‌اند از سراسر کشور کمک هایی ارسال می‌شود و فضای مجازی فرصت خوبی برای انجام امور انسان‌دوستانه و خیریه و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
او اضافه کرد: بخشی از کارهای امامان محله که بسیار هم اهمیت دارد شناسایی مشکلات محله و پای کار آوردن مسوولان برای حل آنهاست و یکی از مشکلات این محله بافت فرسوده آن است.

یک روحانی نیشابوری با کمک‌ خیران در فضای مجازی هزینه داروی ۲۵۰بیمار را فراهم کرد
امام‌ جماعت مسجد امام حسن عسکری(ع) در نیشابور گفت: یکی از برنامه‌های مسجد امام حسن عسگری(ع) "نذرواره حسینی" است و در این برنامه ۷۲ دیگ غذا در مناسبت‌هایی مانند نیمه شعبان، ولادت امام حسین(ع)، سوم محرم، عید غدیر و ۲۱ رمضان پخت می شود و امروز این برنامه آوازه کشوری پیدا کرده و خیرین از سراسر کشور به آن کمک می‌کنند.

حسنی افزود: به همت گروه جهادی این مسجد تاکنون ۱۳ باب از منازل نیازمندان تعمیر و ۱۶ دست جهیزیه تهیه شده و آماده سازی بسته‌های معیشتی برای اقشار کم‌درآمد، تهیه نوشت افزار، لباس و کفش برای دانش آموزان نیازمند، اهدای سبد کالا ویژه ماه رمضان از دیگر برنامه‌های مسجد امام حسن عسگری(ع) در نیشابور بوده است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های ترک اعتیاد در این‌ مسجد گفت: تاکنون ۱۱۲مرد و ۱۵ زن در این کلاس‌ها شرکت کرده و طی ۲سال گذشته ۲۱۶ نفر موفق به ترک اعتیاد شده اند.
شهرستان  ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد و جغرافیای مرکزی آن قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha