۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۳۶
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84743834
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۳ هزار نفر از محرومان خراسان شمالی از بیمه سلامت بهره مند شدند

بجنورد-ایرنا- مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی با اشاره به توسعه خدمات بیمه ای در مناطق کم برخوردار گفت: تاکنون ۱۳ هزار و ۲۶۷ نفر در استان که هیچ گونه بیمه ندارند شناسایی و از خدمات این بیمه بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا محسن رعنایی روز شنبه در نشست خبری اظهار داشت: این تعداد افراد محروم در شهرها و روستاهای استان شناسایی شده است.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی افزود: تاکنون هشت میز خدمت در محله های کم برخوردار استان تشکیل شده است. 

حمایت از درمان زوج های نابارور

رعنایی در بخش دیگر سخنان خود درباره حمایت از درمان زوج های نابارو گفت: با توجه به تاکید و رویکرد دولت بر جوان سازی جمعیت است، حمایت از زوج های نابارور و کمک به درمان آنان در دستور کار است.

وی افزود: پیش از این، تنها خدمات تشخیصی زوج های نابارور تحت پوشش بیمه قرار می گرفت اما از نیمه دوم پارسال خدمات درمانی هم در این زمینه در مراکز تحت پوشش قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: زوج هایی که از سال گذشته برای درمان ناباروری به مراکز تحت پوشش مراجعه کرده اند با ارائه اسناد، خدمات بیمه ای را دریافت کنند و از سال گذشته بیش از ۲۰  پرونده ناباروری در این زمینه تشکیل شده است. 

پرداخت مطالبات بیمه ای 

رعنایی در بخش دیگر سخنان خود درباره پرداخت مطالبات بیمه ای در استان گفت: تاکنون تمامی مطالبات بخش خصوصی جز دیالیز تسویه شده است و در بخش دولتی هم مطالبات تا بخشی از دی ماه پارسال پرداخت شد.

وی افزود: تلاش داریم تمام مطالبات بیمه ای بخش دولتی و خصوصی سال گذشته در  استان تا پایان اردیبهشت ماه جاری تسویه شود.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی اظهار داشت: امید است با این اقدام اعتبار مناسبی به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان واریز و بخشی از مشکلات اعتباری دانشگاه حل شود. 

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha