۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۱:۱۶
کد خبرنگار: 1186
کد خبر: 84742916
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکل سوخت نانوایی‌های دلگان مرتفع و نان فراوان شد

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۱:۱۶
کد خبر: 84742916
مشکل سوخت نانوایی‌های دلگان مرتفع و نان فراوان شد

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی فرماندار دلگان از رفع مشکل سوخت و تعطیلی خبازی‌های شهرگلمورتی خبر داد و گفت: تمامی خبازی‌های سطح شهر گلمورتی هم اکنون فعال و درحال توزیع نان بین شهروندان هستند.

جمعی از شهروندان شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از اقدام خوب مسوولان در رفع مشکل سوخت نانوایی ها قدردانی کردند.

حسین عبداللهی یکی از شهروندان گلمورتی گفت: متاسفانه از صبح امروز بیشتر نانوایی های سطح شهرگلمورتی به دلیل نداشتن سوخت تعطیل و مردم با کمبود نان مواجه شدند.

دادعلی بامری یکی دیگر از شهروندان دلگانی نیز بابیان اینکه بجز ۲ خبازی سایر خبازی های سطح شهرگلمورتی تعطیل شده بودند افزود: متاسفانه برای تهیه دو قرص نان ساعت ها در صف یکی از نانوایی ها در انتظار بودم ولی بعلت ازدحام زیاد مردم نتوانستم نانی تهیه کنم.

کریم بامری نیز در همین خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: متاسفانه از صبح تاکنون هیچ گونه نانی نه در خبازی ها و نه در بازار آزاد وجود نداشت بطوریکه اغلب شهروندان گلمورتی نان خود را از شهرستان های همجوار و با کلی مشقت تهیه کردند.

خیرمحمد بامری یکی از صاحبان خبازی‌های دلگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا علت تعطیلی خبازی ها را نبود سوخت (گازوییل) عنوان کرد و گفت: چند روزی است که جایگاه توزیع گازوییل ویژه خبازی ها، سوخت کافی در اختیار نانوایی‌ها نمی گذارد و همین مشکل باعث تعطیلی اغلب خبازیها شده است.

واحد بامری یکی دیگر ازصاحبان خبازی ها نیز گفت: متاسفانه بعلت نبود سوخت کافی خبازی های شهر گلمورتی تعطیل شده که رفع این مشکل نیازمند اتخاذ تدابیر لازم است.

پیگیری‌های خبرنگار ایرنا موجب رفع مشکل شد

معاون سیاسی فرماندار دلگان در این خصوص گفت: با توجه به پیگیری های خبرنگار ایرنا و همچنین گلایه‌مندی مردم از تعطیلی خبازی ها بازدیدهای میدانی در این خصوص آغاز شد.

خدابخش فقیرشاهی با عذرخواهی از مردم شهر گلمورتی در این خصوص گفت: متاسفانه برخی از خبازی ها بعلت نداشتن سوخت کافی و برخی دیگر بر اثر سهل انگاری در پخت و توزیع نان در بین شهروندان، مردم را با مشکل روبرو کردند که مراتب برخورد با این خبازی ها در دستور کار اداره صمت دلگان قرار گرفته است.

معاون سیاسی فرماندار دلگان افزود: هم اکنون هماهنگی های لازم برای تحویل سوخت به خبازی ها با جایگاه مورد نظر صورت گرفته و بیشتر خبازی ها سوخت مورد نیاز خود را تحویل گرفته و اقدام به پخت نان کرده اند.

فقیرشاهی عنوان کرد: هم اکنون تمامی خبازی های سطح شهر گلمورتی فعال و شهروندان می توانند جهت تهیه نان مورد نیاز خود اقدام کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha