۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84742615
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 تدبیر دولتمردان حل مشکلات با کمترین آسیب به دهک‌های پایین باشد

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه موقت گنبدکاووس از دولتمردان خواست به گونه‌ای برای حل مشکلات اقتصادی جامعه تلاش کنند که کمترین آسیب به دهک‌های پایین وارد شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام روح الله رجنی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گنبدکاووس اظهارداشت: در ۲ موضوع یارانه و ارز ترجیحی در کشور نیاز به یک جراحی وجود دارد چرا که از سال ۸۹ هدفمندی یارانه‌ها شروع شد و باید تا به امروز وضعیت مدیریت می‌شد اما به دلیل درست نبودن روش اجرا همچنان مشکلات باقی است.

وی افزود: حق مردم ایران که با اقتدار پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند در مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آرامش خاطر است و دولتمردان تمام تمرکز خود را برای حل مشکلات به‌کار گرفتند لذا از اقشار مختلف جامعه درخواست داریم گول تحلیل‌های دشمن را از شرایط فعلی نخورند و در زمین آن ها بازی نکنند.

امام جمعه موقت گنبدکاووس ادامه داد: امروز طبق اعلام کشورهای مختلف بعد از جنگ روسیه و اوکراین بعضی از مواد غذایی در همه جهان تا ۸۰ درصد رشد قیمت داشته است و مشکلات اقتصادی فقط مربوط به ایران نمی‌شود.

حجت الاسلام رجنی بیان کرد: در تریبون نمازجمعه به مسوولان نظام سفارش می‌کنیم با تقویت همراهی سه قوه قضاییه، مجریه و مجلس برای بهبود شرایط معیشتی اقشار مختلف جامعه تلاش کنند تا مردم به زودی شاهد گشایش مشکلات اقتصادی خود باشند.

وی با تبریک هفته سلامت، گفت: زمانی که دولت سیزدهم امور کشور را در دست گرفت آمار فوتی‌های ناشی از کرونا سه رقمی بود اما به برکت ماه مبارک رمضان و مجاهدت مدافعان سلامت چند روزی است که این عدد تک رقمی شد و امیدواریم به صفر برسد.

امام جمعه موقت گنبدکاووس همچنین با تبریک هفته شوراها، اظهارداشت: طبق فرمایشات رهبری شوراها باید قدردان مردم باشند و خود را وقف خدمتی کنند که بر زندگی روزمره اهالی شهر و روستا تاثیر مستقیم و نزدیک داشته باشد.

حجت الاسلام رجنی افزود: تاثیر خدمات گذاری شورای اسلامی شهر و شهرداری در بهبود شرایط زندگی مردم گنبدکاووس ملموس است که جای قدردانی دارد و نیاز است این روند تا توسعه روز افزون جامعه با شدت بیشتری ادامه داشته باشد.

وی همچنین هفته کار و کارگر و معلم را از دیگر مناسبت‌های مهم برشمرد و اعلام کرد: تلاش افراد برای به دست آوردن روزی حلال تحت هر عنوانی به مانند جهاد در راه خداوند شمرده می‌شود و کارگر جایگاه ارزنده‌ای نزد خداوند دارد.

امام جمعه موقت گنبدکاووس خطاب به مسوولان گفت: معلمان و کارگران به عنوان جامعه بزرگ فعال در کشور مشکلاتی دارند که امیدواریم با افزایش اتحاد و انسجام بین سران سه قوه شاهد حل مشکلات آنان باشیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha