۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۳۶
کد خبرنگار: 2474
کد خبر: 84742060
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

«سلام فرمانده»، نماد پویایی و ولایتمداری نسل جدید است

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۳۶
کد خبر: 84742060
«سلام فرمانده»، نماد پویایی و ولایتمداری نسل جدید است

تهران- ایرنا- نخستین نماهنگ قرن جدید به نام «سلام فرمانده» و با موضوع انتظار در فروردین ماه از شبکه های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش و با استقبال نسل نو و البته نوجوان و جوانان روبه‌رو شد. 

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، در آغازین روزهای سال ۱۴۰۱ و درست در زمانه‌ای که حجم بالایی از فیلم‌ها و انیمیشن‌های مختلف خارجی جذاب، با ارائه قهرمان‌های پوشالی و ساختگی غرب؛ تلاش مستمر خود را برای همراه سازی مخاطب کودک و نوجوان ایرانی با تولیدات خود به کار گرفته بودند تا نسل‌های جدید بویژه نسل کودک و نوجوان ایرانی را از تاریخ کهن و قهرمانان اصیل و با ریشه خود دور کنند، تولید یک سرود با محوریت انتظار و ولایتمداری با حضور کودکان دهه نودی؛ معادلات غربی‌ها را به هم ریخت و موجی از همراهی دانش آموزان دهه نودی را به‌ همراه داشت. 

این سرود با اعلام دلدادگی نسل جدید نسبت به حضرت امام عصر(عج) آغاز و اصلا محوریت آن اعلام آمادگی این نسل برای فراهم سازی زمینه ظهور حضرت و فرمانبرداری از اوامر ایشان است. نسل جوان در ادامه این سرود خود را سربازان ولایت فقیه و نسل غیور جامانده از میدان نبرد با کفر می‌نامند. و چه زیبا تداعی کننده جمله امام راحل(ره) در مورد سربازان خود است که فرموده بود: یاران من در گهواره های مادرانشان هستند. 

بخش دیگر این نماهنگ اشاره به آمادگی نسل جدید برای تبدیل شدن به سرداران سپاه ولایت، همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، دارد. سلام فرمانده؛ روح حماسی خفته در باطن کودک و نوجوان ایرانی را به نمایش گذاشت و بار دیگر به همه طراحان و برنامه ریزان دشمن ثابت کرد، هیچگاه نمیتوانند فطرت کفرستیز و حماسی ایرانی را به انحراف ببرند و پس از همه ی چالشهایی که نسل های مختلف در سالهای گذشته و اکنون با بمباران محتوایی غرب دارند؛ این مردم ایران اسلامی هستند که با روحیه انتظار و ولایتمداری؛ چشم و گوش به فرمان ولی فقیه داده اند و ظهور منجی عالم بشریت را به انتظار نشسته است. 

تجدید عهد دهه نودی ها با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اعلام دلدادگی به رهبر معظم انقلاب و نیز معرفی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  بعنوان الگوی خود نقطه عطف دیگر این سرود است که نشان دهنده روحیه پایبندی به نظام، ولایت‌پذیری و وطن پرستی نسل جدید است. 

هیمنه پوشالی غرب با همه‌ی هزینه ها و تلاش های مذبوحانه‌شان برای مشغول سازی نسل های جدید ایرانی بویژه نسل کودک و نوجوان، با تولیداتی مانند سرود سلام فرمانده فرو ریخته و خواهد ریخت و دشمن مانند همیشه خود را بازنده میدان تقابل با آرمان های جمهوری اسلامی دید.

از این رو دشمنان نسل غیور و وطن پرست ایرانی، تلاش خود را برای به ثمر نشاندن نقشه های شوم خود با افزایش بودجه و با بکارگیری حربه های جدید چند برابر خواهد کرد و بهترین راه برای تقابل با هجمه های آنها؛ تولید آثار فاخر در حوزه های مختلف از جمله سرود، انیمیشن و فیلم برای کودک و نوجوان است.

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha