۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 2243
کد خبر: 84740547
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

اختلاف افکنی و تفرقه بین امت اسلامی مهمترین راهبرد دشمنان است

کرج - ایرنا - امام جمعه شهرستان فردیس گفت: اختلاف افکنی و تفرقه انداختن بین صفوف منسجم امت اسلامی مهمترین راهبرد دشمنان اسلام است .

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام« سیدابراهیم حسینی »روز سه شنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر فردیس افزود:  دشمنان در کربلا عده ای را وادار می کنند که بر علیه ایرانی ها شعارسر دهند؛ در ایران علیه افغانستانی ها نفرت پراکنی کنند در داخل کشور دو قطبی سازی نمایند که  همه  این اقدامات برای ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی میان امت اسلامی است.

وی بیان داشت : در این شرایط باید بصیرت  وهوشیاری به خرج داد تا توطئه های دشمنان اسلام به خودشان باز گردد. 

وی در بخش دیگر از سخنان خود به اقدام مثبت شهرداری و شورای شهر فردیس  در راستای افزایش سرانه های آموزشی فردیس اظهار داشت: شهرداری ۲ قطعه زمین را برای ساخت مدرسه در اختیار آموزش و پرورش قرار داده است.

امام جمعه فردیس   با بیان اینکه آموزش و پرورش باید در راس نگاه های مسوولان قرار گیرد، افزود: هر خیری که می خواهد اقدامی انجام دهند آموزش و پرورش را در راس اقدامات قرار دهد زیرا دانش آموزان امید آینده کشور هستند.

حسینی  ادامه داد: سازمان های دیگر مانند جهاد کشاورزی،  راه و شهرسازی و خیرین همه برای کمک به آموزش و پرورش به میدان بیایند تا گره از مشکلات آموزشی گشوده شود.

وی در آخر تذکری به اصناف و تعزیرات حکومتی برای برخورد قاطع با احتکارکنندگان و گرانفروشان در شهرستان فردیس داد و گفت: عده ای بی انصاف به جای اینکه در این وضعیت اقتصادی کشور در کنار مردم باشند در صف دشمنان هستند و با احتکار اجناس و گرانفروشی باعث تشدید فشارهای اقتصادی به مردم می شوند دولت باید نظارت کند اما اصناف هم باید رسیدگی کند مردم هم در شناسایی عوامل احتکار و گرانفروشی با مسوولان همکاری کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha