تولید و صادرات کلیدهای ساختمانی هوشمند با قابلیت اتصال به نرم افزارهای بین المللی

تهران- ایرنا- یک شرکت دانش بنیان ایرانی با استفاده از توان متخصصان داخلی موفق به طراحی و تولید کلیدهای ساختمانی هوشمند با قابلیت اتصال به نرم افزارهای بین المللی شد.

احسان بلور کاشانی مدیرعامل شرکت دانش بنیان هوپادگسترصنعت در خصوص این دستاورد به خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا گفت:  سیستم هوشمند شدت روشنایی، طرز روشن شدن چراغ ها  را کنترل و صحنه های زیبا و  هنرمندانه ای را خلق می کند و  بر زیبایی های مورد تأکید اثر می گذارد، کلیدهای روشنایی هوشمند تولید شده این قابلیت را دارد که به اپلیکیشن ها و سیستم های مرکزی خانه های هوشمند در دنیا متصل شود.

وی خاطرنشان کرد: کلیدهای موجود مانند کلیدهای معمولی خانه ها می تواند برای روشنایی مورد استفاده قرار گیرد اما در عین حال مدرن است، به طور مثال اگر کلیدی که تاچ معمولی است و لامپ را خاموش و روشن می کند، با استفاده از فناوری موجود، این کلید می تواند کار دیگر نیز مانند کشیدن پرده، خاموش کردن تلویزیون را انجام دهد.

این فناور افزود: کلید ترموستاتیکی تولید شده در شرکت می تواند در عین حال هم کنترل فن کوئل و سیستم تهویه و هم سیستم روشنایی باشد، همه این موارد توسط یک محصول انجام می شود.

بلور کاشانی یادآور شد: در این محصول ازهوش مصنوعی در برنامه نویسی استفاده شده است، همچنین الکترونیک و کامپیوتر از جمله فناوری هایی است که در این محصول استفاده شده است.

وی به شرایط تحریم کشور اشاره کرد و گفت: این محصول از دفتر عمان این شرکت به کشورهای هند، عمان، اردن، عراق و امارات متحده عربی صادر شده است.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان اظهار داشت: این محصول قابلیت استفاده و اتصال به اپلیکیشن های روز دنیا در زمینه خانه های هوشمند را دارد و علاوه بر آن اپلیکیشن ایپکس نیز توسط شرکت جهت اتصال طراحی شده است.

بلور کاشانی ادامه داد: ما در حال حاضر در دنیای دیجیتال یک سری پروتکل های استاندارد داریم مانند وای فای که در تمام گوشی های موبایل وجود دارد، در خصوص خانه های هوشمند نیز یک سری پروتکل ها وجود دارد، اگر در طراحی و ساخت تجهیزات خانه های هوشمند از پلتفرم های استاندارد استفاده کرده باشند، دستگاه تولید شده به این پلتفرم های بین المللی متصل می شوند چرا که راه ارتباطی تعریف شده و به صورت استاندارد بین المللی در آن وجود دارد.

وی گفت: دستگاه های تولید شده این شرکت، تمام استانداردهای لازم در این زمینه را رعایت کرده و قابلیت اتصال به اپلیکشن های بین المللی را دارد، در حال حاضر گواهی نامه سی ای برای محصولات شرکت دریافت شده تا به راحتی صادرات در این زمینه داشته باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha