۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۵۸
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 84738210
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳ خبر کوتاه از استان اصفهان

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۵۸
کد خبر: 84738210
۳ خبر کوتاه از استان اصفهان

اصفهان - ایرنا - محدودیت‌های ترافیکی عید فطر ، تخلفات نانوایی‌ها و کشف ۳۱۸ کیلوگرم تریاک چند خبر کوتاه امروز استان اصفهان است.

محدودیت ترافیکی عید فطر در اصفهان 

 رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعمال محدودیت ترافیکی از ساعت ۱۲ شب قبل از عید سعید فطر در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی روز یکشنبه افزود: از آن زمان توقف هر گونه وسیله نقلیه در خیابان های مصلی و نیکبخت شرقی ممنوع است.

وی اظهار داشت: همچنین از ساعت پنج و سی دقیقه صبح روز عید فطر، تردد هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان مصلی از تقاطع (مصلی-سعادت آباد، مصلی-دهش، مصلی-شاطرگلی) به سمت مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تا پایان مراسم نماز عید فطر ممنوع است.

رییس پلیس راهور اصفهان افزود: همچنین پارک حاشیه‌ای وسایل نقلیه در محل‌های مجاز، در خیابان آزادگان، فرایبورگ، سعادت آباد، شیخ صدوق بلامانع است.

نانوایان، رُتبه دوم تخلفات صنفی در استان اصفهان را به خود اختصاص دادند

 مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت:اتحادیه نانوایان پس از اتحادیه خرده فروشان میوه و سبزی، رُتبه دوم تخلفات صنفی در استان را در نوروز سالجاری به خود اختصاص دادند

جواد محمدی فشارکی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کم‌فروشی، گرانفروشی و فروش اجباری از مهمترین تخلفات نانوایی‌ها در استان اصفهان است که به تشکیل ۱۵۹ فقره پرونده در این مدت مُنجر شده است.

وی افزود: پرونده نانوایان مُتخلف به ارزش ۱۰ میلیارد و ۶۳۲ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۴۳۱ ریال به اداره تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان اظهار داشت: ۴۰ واحد صنفی متخلف از مجموع ۱۵۹ پرونده برای چندمین بار مرتکب تخلف شدند.

وی اضافه کرد: بسیاری از این واحدهای صنفی نانوایی بجز روز تعطیلی رسمی خود، اقدام به تعطیلی واحد صنفی در روزهای دیگر کردند که مشکلات زیادی را برای شهروندان و مسافران نوروزی در این استان ایجاد کرد.

استاندارد فعالیت نانوایی، وجود یک نانوایی به ازای هر یکهزار و ۵۰۰ نفر جمعیت و در استان اصفهان به ازای هر یکهزار نفر جمعیت است.

کشف ۳۱۸ کیلوگرم تریاک در اصفهان

 جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف۳۱۸ کیلو تریاک که به طور حرفه ای در زیر صندلی ها و صندوق عقب یک پژو ۴۰۵ جاساز شده بود خبر داد.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فرافزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "کهگیلویه و بویر احمد" با اشراف اطلاعاتی بالایی که داشتند از حمل محموله ای افیونی در یکی از محورهای شمالی استان اصفهان مطلع و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی اعلام کردند.

وی افزود: گروهی از ماموران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان وارد عمل شدند و یک سواری پژو ۴۰۵ حامل محموله افیونی را در آزاد راه "امیرکبیر" شناسایی و متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۳۱۸کیلو تریاک که در زیر صندلی ها و صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha