۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۲:۳۹
کد خبرنگار: 3138
کد خبر: 84737705
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فراخوان پویش «سلام فرمانده» در چهارمحال و بختیاری منتشر شد

شهرکرد - ایرنا - رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان پویش استانی «سلام فرمانده» ویژه دهه نودی‌ها خبر داد و گفت: این پویش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و شهرداری شهرکرد اجرا می‌شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا از حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، احسان قائدی افزود: فرزندان دهه ۹۰ ایران، آینده‌داران این مرز و بوم هستند و با شرکت در پویش سلام فرمانده، عشق و اردات قلبی خود را به مقام معظم رهبری و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و یاد و خاطره سرداران شهید  نشان خواهند داد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان مدارس ابتدایی استان می‌توانند برای شرکت در این پویش، فیلم‌های همخوانی گروهی سرود سلام فرمانده را در مدارس خود ضبط کرده و به حوزه هنری ارسال نمایند، تصریح کرد: مهلت شرکت در این جشنواره تا ۲۷ اردیبهشت تعیین شده است.

قائدی یادآور شد: پس از داوری آثار رسیده به دبیرخانه، در مراسمی با حضور ابوذر روحی سازنده اثر فاخر «سلام فرمانده» به بهترین آثار هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شماره ۰۹۹۲۱۹۸۶۵۹۱ در پیام‌رسان واتساپ برای برقراری بهتر ارتباط با دبیرخانه این پویش فرهنگی در نظر گرفته شده است، گفت: امکان تحویل آثار به صورت حضوری نیز به نشانی شهرکرد، خیابان شریعتی، حوزه هنری چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha