۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۸:۱۷
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84737416
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

باشگاه نیکوکاران بهزیستی همدان برای عضویت هموطنان راه اندازی شد

همدان-ایرنا- رییس بهزیستی شهرستان همدان از راه اندازی باشگاه نیکوکاران بهزیستی در راستای جمع آوری کمک های نیکوکاران نوع دوست برای نیازمندترین افراد زیرپوشش خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان همدان، «مرتضی حیدری» افزود: بهزیستی شهرستان ۸۰ مرکز تخصصی توانبخشی برای افراد دارای معلولیت و نگهداری آسیب دیدگان و نیازمندان حوزه اجتماعی و البته مراکز حوزه پیشگیری از آسیب و معلولیت دارد.

رییس بهزیستی شهرستان همدان با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع نیازمند با شعار دقت، سرعت و مهربانی از وظایف پرسنل این سازمان است ادامه داد: خدمات تخصصی به‌روز در موسسه های خیریه، مراکز توانبخشی شبانه روزی و روزانه جسمی، ذهنی، اعصاب و روان و خانه های اقامتی فرزندان بی سرپرست بهزیستی ارائه می شود.

وی ادامه داد: همچنین ارائه خدمات در مراکز مشاوره و سامانه مشاوره تلفنی ۱۴۸۰، کمپ های ترک اعتیاد، مراکز کاهش آسیب، شلتر شبانه بانوان معتاد، مجتمع درمان معتادان خودمعرف، مجتمع شیرخوارگاه نوزادان، فوریت‌های اجتماعی و خط ۱۲۳ آسیب ها ، زنان خودسرپرست و ایتام خردسال در دستور کار سازمان بهزیستی قرار دارد.

حیدری خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از موازی کاری در شهر همدان مقرر شد که فطریه امسال توسط کمیته امداد همدان جمع آوری و سهم بهزیستی پس از واریز به حساب ۳۷۰۰۹۱۰۳۴۵۵۶۵۳۱ برای نیازمندترین خدمت گیرندگان هزینه شود.

وی با اشاره به اینکه در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به توانیابان و درمانجویان نیازمند یاری نیکوکاران واجد شرایط هستیم گفت: شماره کارت ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۰۱۲۲۷۷۳ برای واریز از تمام نقاط کشور پیش بینی شده است.

حیدری اظهار داشت: روابط عمومی برای عضویت در گروه و باشگاه نیکوکاران با شماره همراه ۰۹۳۵۱۷۷۳۴۷۳ و مسئول کمک و مشارکت مردمی با شماره ۰۹۱۸۸۱۷۹۴۳۳ و مدیریت بهزیستی با شماره ۰۹۰۱۳۲۶۹۸۱۴ به آدرس میدان بعثت، خیابان شهید قهرمانی آماده عضو گیری از داوطلبان هستند. 

رییس بهزیستی شهرستان همدان گفت: نیازهای افراد دارای معلولیت، فرزندان و بانوان بهزیستی اثبات شده، واضح، غیرقابل انکار و فراتر از نیازهای مالی جزئی در طیفی گسترده از ایجاد شغل، مسکن، درمان، ازدواج تا هزینه های تحصیل و معاش تعریف شده است.

حیدری اظهار داشت: سازمان بهزیستی علاوه بر ارائه خدمات دوره ای حمایتی و مالی، اجرای طرح های پیشگیرانه تنبلی چشم، اضطراب، مشارکتی و بیمه ای درصدد کاستن از رنج هموطنان و زدودن غبار فقر از چهره جامعه هدف را بر عهده دارد.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده حدود یک سوم جمعیت استان همدان به صورت مستقیم و غیرمستقیم از خدمات حمایتی و درمانی سازمان بهزیستی بهره می‌برند.

استان همدان حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha