بهادری جهرمی: مقاومت مردم فلسطین فراموش نشدنی است

تهران - ایرنا - سخنگوی دولت با اشاره به اشتباه برخی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، گفت: اینکه این کشورها با این کار سعی در کهنه و فراموش کردن مقاومت مردم فلسطین هستند، این مقاومت فراموش نشدنی است.

به گزارش حوزه احزاب ایرنا،  علی بهادری جهرمی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با خبرنگار حوزه دولت ایرنا گفت: مردم برای همیشه در دفاع از اسلام و سرزمین های اسلامی آماده هستند و این دو سه سالی هم که راهپیمایی برگزار نمی‌شد مردم به نوعی منتظر بودند تا راهپیمایی از سر گرفته شود.

وی افزود: با مدیریتی که برای بحران کرونا انجام شد، خوشبختانه امسال دوباره راهپیمایی شروع شد و مردم پرشور، با اشتیاق و با جدیت از فلسطین حمایت می‌کنند. رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به حوادث اخیر در فلسطین تاکید کرد: مقاومت همیشه پیروز بوده، هست و خواهد بود.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی؛ امام خمینی(ره) به نام روز قدس نامگذاری شده است تا ظلم رفته بر مردم فلسطین فراموش نشود. این مراسم همچنین در بیش از ۹۰ کشور با حضور آزادیخواهان جهان برگزار می‌شود. سازمان‌ها، نهادها، شخصیت‌های حقوقی و حقیقی طی روزهای گذشته از مردم برای حضور شکوهمند در این راهپیمایی دعوت کردند.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha