نیکزاد: راهپیمایی روز قدس دفاع از حق  است

تهران - ایرنا - نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس روز مظلومیت ملت و سرزمین فلسطین نام‌گذاری شد چون یک رژیم بی هویت بیش از ۷۰ سال است می‌خواهد یک سرزمین و ملت را از جهان حذف کند.

به گزارش حوزه احزاب ایرنا، علی نیکزاد در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با گفت روز قدس روز مظلومیت ملت و سرزمین فلسطین نام‌گذاری شد چون یک رژیم بی هویت بیش از ۷۰ سال است می‌خواهد یک سرزمین و ملت را از جهان حذف کند.

وی ادامه داد: ملت ایران در سراسر کشور با دهان روزه ثابت کردند که مواضع شان با مردم فلسطین مواضع ثابتی است و مردم آمدند تا از حق دفاع کنند.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان محقق شدن پیش بینی نابودی رژیم صهیونیستی در ۲۵ سال، تاکید کرد:  اگر همه مردم ملت‌های مسلمان مانند مردم ایران در راهپیمایی شرکت می کردند، چه بسا اسرائیل زودتر از بین می‌رفت.

نیکزاد یادآور شد: برخی نامردی و با اسرائیل سازش کردند که اشتباه می‌کنند.

وی افزود: شیطان بزرگ معامله قرن را پیش کشید تا پرونده فلسطین را ببندد اما نتوانست. داعش را فرستاد تا سوریه را نابود کند اما نتوانست. عربستان را فرستاد تا یمن را نابود کند اما نتوانست. بنابراین قدرت اینها رو به افول است.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه مسلمانها در حمایت از فلسطین نایستادند ایران است که با اعتقاد پشت سر مردم مظلوم فلسطین ایستاده است و قطعاً پیروزی با مقاومت و مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی؛ امام خمینی(ره) به نام روز قدس نامگذاری شده است تا ظلم رفته بر مردم فلسطین فراموش نشود. این مراسم همچنین در بیش از ۹۰ کشور با حضور آزادیخواهان جهان برگزار می‌شود. سازمان‌ها، نهادها، شخصیت‌های حقوقی و حقیقی طی روزهای گذشته از مردم برای حضور شکوهمند در این راهپیمایی دعوت کردند.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha