جبهه مقاومت در مقابل عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد

قم - ایرنا - یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی «حماس» گفت: قدس آزاد می شود و ملت فلسطین تا آزادی قدس خواهد ایستاد و ما در برابر کشورهایی که به اتکا به آمریکا در مسیر عادی سازی روابط با اسراییل گام بر می دارند خواهیم ایستاد و سرانجام پیروزی نهایی با ملت فلسطین است. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسامه حمدان در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه قم بیان کرد: در ابتدا سلام گرم خانواده های شهدای فلسطینی را به مردم بزرگ ایران اسلامی می رسانم و از حمایت های ایران در پاسخ به ندای امام راحل در مساله فلسطین و روز قدس قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: امروز مسجد الاقصی و بیت المقدس به دلیل امتی که برای آن مبارزه می کنند و مجاهدینی که برای آن جنگ می کنند سرافراز ایستاده است و ما یقین داریم روزی در مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند.

حمدان با بیان اینکه قدس بخاطر حمایت و پشتیبانی ملت های مسلمان و آزادی خواهان جهان به خود می بالد، گفت: دشمنان هر چه تلاش می کند تا امت اسلامی را از آرمان قدس دور کند اما مردم و ملت های مسلمان در کنار مردم فلسطین هستند.

وی اظهار داشت: هم اکنون در سرزمین های اشغالی درگیری شدیدی بین مردم و صهیونیست ها در جریان است و از ابتدای امروز دهها نفر زخمی و مجروح شدند اما فلسطینی ها با اقتدار تا آزادی قدس مقاومت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی و سایر شهدای مقاومت همه در یک جبهه واحد قرار دارند، اضافه کرد: ما تا آزادی قدس مبارزه خواهیم کرد و جبهه مقاومت هر روز در حال اقتدار و قوی شدن و دشمن صهیونیستی در موضع ضعف است و پیروزی نهایی طبق وعده های الهی از آن مردم فلسطین است و روزی تمام ملت مسلمان نماز جمعه خود را در بیت المقدس اقامه خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha