فتاح: نهضت جهانی روز قدس منجر به آزادی فلسطین خواهد شد

تهران - ایرنا - رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به حضور حماسی مردم تهران در راهپیمایی روز قدس امسال اظهار داشت: مردم ایران پشتیبان قدس هستند و هر سال که به صحنه آمدند رژیم صهیونیستی ضعیف‌تر شده است.

به گزارش حوزه احزاب ایرنا، پرویز فتاح در گفت وگو با ایرنا با اشاره به حضور حماسی مردم تهران در راهپیمایی روز قدس امسال اظهار داشت: مردم ایران پشتیبان قدس هستند و هر سال که به صحنه آمدند رژیم صهیونیستی ضعیف‌تر شده است.  

فتاح با تاکید بر اینکه حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی امروز بر اندام رژیم صهیونیستی لرزه انداخته است، گفت: ما امروز صدای خرد شدن استخوان های اسرائیل را می‌شنویم و رژیم از گذشته به شدت ضعیف تر شده است.  

وی ادامه داد:  امروز همه مسلمانان برای دفاع از مسجد الاقصی به پا خاستند و رژیم صهیونیستی به خوبی پیام حضور حماسی مردم را درک خواهد کرد.  

فتاح با تاکید برای این که اسرائیلی ها ناامید و رو به اضمحلال هستند یادآور شد؛ نهضت جهانی روز قدس منجر به آزادی فلسطین عزیز خواهد شد و این مردم به لطف خدا و طبق وعده امام و مقام معظم رهبری در قدس نماز خواهند خواند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی؛ امام خمینی(ره) به نام روز قدس نامگذاری شده است تا ظلم رفته بر مردم فلسطین فراموش نشود. این مراسم همچنین در بیش از ۹۰ کشور با حضور آزادیخواهان جهان برگزار می‌شود. سازمان‌ها، نهادها، شخصیت‌های حقوقی و حقیقی طی روزهای گذشته از مردم برای حضور شکوهمند در این راهپیمایی دعوت کردند.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha