۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۲۸
کد خبرنگار: 1475
کد خبر: 84735771
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده کلیمیان: قدس روز همدلی تمام  آزادی‌خواهان جهان است

تهران - ایرنا - نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی ضمن شرکت در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد: قدس روز همدلی تمام  آزادی‌خواهان جهان و مختص به مسلمانان جهان نیست

به گزارش حوزه احزاب ایرنا، سامه یح نجف آبادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مورد اهمیت روز قدس گفت: قدس روز همدلی تمام  آزادی‌خواهان جهان است روز قدس مختص به مسلمانان جهان نیست اختصاص به تمام افرادی دارد که وجدانشان برای آزادی فلسطین بیدار است و در مقابل رژیم صهیونیستی اعتراض خود را نشان می‌دهند. 

سامه یح نجف آبادی بیان داشت: قدس روز همبستگی با مردم مظلوم فلسطین است و باعث دلگرمی مردم رنج کشیده فلسطین می شود.

وی افزود: ما ایرانیان کلیمی هم در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، کرمانشاه و دیگر شهرهای کلیمی نشین ایران در این راهپیمایی شرکت می‌کنیم تا همبستگی خود را برادران و خواهران مسلمان در ایران و همچنین مردم فلسطین نشان دهیم.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی؛ امام خمینی(ره) به نام روز قدس نامگذاری شده است تا ظلم رفته بر مردم فلسطین فراموش نشود. این مراسم همچنین در بیش از ۹۰ کشور با حضور آزادیخواهان جهان برگزار می‌شود. سازمان‌ها، نهادها، شخصیت‌های حقوقی و حقیقی طی روزهای گذشته از مردم برای حضور شکوهمند در این راهپیمایی دعوت کردند.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha