قاضی‌زاده هاشمی: روز قدس نماد سیاست خارجی و انقلاب اسلامی است

تهران - ایرنا - رییس بنیاد شهید با بیان اینکه روز قدس نماد سیاست خارجی و انقلاب اسلامی است،‌ گفت: لازم است ملت‌های مسلمان دنیا حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به صورت حضور حماسی نشان دهند و پیام خود را به همه جهان برسانند.

به گزارش حوزه احزاب ایرنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در راهپیمایی روز قدس درباره اهمیت این روز گفت: ما دو روز را داریم که روزهای میثاق ملی و بین‌المللی ما هستند که ۲۲ بهمن و دیگری روز قدس است. روز قدس نماد استقلال است استقلال به معنای این است که ملتی تصمیم گرفته بدون اینکه تحت سلطه باشد خود را اداره کند و از تمام مستضعفینی که با نظام سلطه جهانی می‌جنگند و درگیر هستند حمایت کند.

رییس بنیاد شهید افزود: روز قدس نماد سیاست خارجی جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است در روز قدس ما خطوط جهانی و دوستی‌ها و دشمنی‌ها خود را ذکر می‌کنیم.  کلمه توحید یک لا اله و یک الا الله دارد که لا اله جهانی را امروز ذکر می‌کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: قدس نماد تقابل میان دنیای استکبار و دنیای حق است یعنی در همه جهان همه مستکبرین پشت رژیم جعلی صهیونیستی جمع شده‌اند و همه مستضعفین دنیا از فلسطینی‌ها حمایت می‌کنند. فلسطینی‌ها مسلمان هستند اما می‌بینیم که در آمریکای لاتین و حتی در اروپا طرفداران از آرمان فلسطین حمایت می‌کنند و رژیم نسل کش کودکش و نژادپرست صهیونیستی ابراز برائت می‌کنند.

وی ادامه داد: امسال هم همانطور که می‌بینیم که نهضت فلسطین جان تازه‌ای گرفته و مردم فلسطین در کرانه باختری در میدان هستند اقدامات علیه رژیم صهیونیستی جدی‌تر شده و علیرغم تلاش ۷۰ ساله رژیم صهیونیستی برای از بین بردن فلسطینی‌ها و یهودی سازی اراضی مقدس فلسطین، به جایی نرسیده  است.

رییس بنیاد شهید بیان کرد: لازم است ملت‌های مسلمان دنیا حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به صورت حضور حماسی نشان دهند و پیام خود را به همه جهان برسانند.

قاضی‌زاده هاشمی درخصوص وظیفه ما در قبال رژیم صهیونیستی گفت: رژیم‌های عرب در جهان نشان داده‌اند که از ملت‌های خود عقب‌تر هستند زیرا ملت‌های مسلمان پشت سر ملت مظلوم فلسطین هستند و هرچه رژیم‌ها از مردم خود فاصله بگیرند، عاقبت اصناف خود را در مصر و تونس و سایر جاها پیدا می‌کنند.

وی عنوان کرد: زمانی برخی دولت‌ها تحت همین عناوین با رژیم صهیونیستی دست سازش دادند و ساقط شدند. رژیم‌های غیر مردمی با این کار سقوط خود را جلو می‌اندازند. لذا وظیفه ما هم سنگین‌تر است به دلیل اینکه باید صدای مردم مظلومی که امروز دولت‌هایشان به آنها خیانت کرده است هم باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha