سردار رحیمی: پوزه بزرگترین مستکبران به زمین مالیده می‌شود

تهران - ایرنا - فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پوزه بزرگترین مستکبران با در کنار هم قرار گرفتن کشورهای مسلمان به زمین مالیده می شود.

به گزارش حوزه احزاب ایرنا،  سردار حسن رحیمی  روز جمعه در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت ایرنا گفت: راهپیمایی با حضور مردم ایران در این روز و این شرایط و با زبان روزه در روز قدس، فریاد علیه استکبار جهانی و مستکبران است.

وی ادامه داد: اگر ملت‌های آزادیخواه و مردمی که از ظلم جاهلان و مستکبران به ستوه آمدند در کنار هم قرار بگیرد مقابل مستکبران پیروز خواهند شد.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه طبق وعده الهی پیروزی با مستضعفان است، درباره انتفاضه اظهار داشت: حرکت اخیری که توسط ملت آزادیخواه فلسطین در این روزها شروع شده را می بینیم و شدت گرفتن این حرکت  علیه ظلمی که بیش از ۸۰ سال این مردم و کودکان و زنان را هدف قرار داده روز به روز جدی تر خواهد شد.

وی تاکید کرد: شک نکنیم اگر توانای‌هایمان را با اعتقاد واقعی به وعده ای که خدا داده کنار هم بگذاریم پوزه بزرگترین مستکبران هم به خاک مالیده خواهد شد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی؛ امام خمینی(ره) به نام روز قدس نامگذاری شده است تا ظلم رفته بر مردم فلسطین فراموش نشود. این مراسم همچنین در بیش از ۹۰ کشور با حضور آزادیخواهان جهان برگزار می‌شود. سازمان‌ها، نهادها، شخصیت‌های حقوقی و حقیقی طی روزهای گذشته از مردم برای حضور شکوهمند در این راهپیمایی دعوت کردند.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha