۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۷:۳۲
کد خبرنگار: 1269
کد خبر: 84735458
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی روز قدس تبلور اتحاد و انسجام مسلمانان جهان است

اصفهان-ایرنا-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس تبلور اتحاد و انسجام مسلمانان جهان برابر دولت های ظالم جهان است.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: روز قدس یک واقعه و مناسبت جهانی است که در آن نه تنها در ایران بلکه در سراسر کشورهای اسلامی دفاع از قدس شریف و آزادی مطالبه می‌شود.

وی بیان کرد: جامعه اسلامی در سراسر دنیا خواهان ریشه کنی دولت های مستکبر و فراگیری صلح و دوستی هستند و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان این مطالبه در قالب حضور در راهپیمایی با شکوه نمایش داده می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان اسارت قدس شریف در دست ظالمانه رژیم صهیونسیتی را نمادی از ستمکاری آنان برشمرد و اظهارداشت: راهپیمایی در این روز این واقعه ظالمانه را به جهانیان نمایش داده و برای همگان روشن می کند.

وی بازنمایی ستم و ظلم استکبار جهانی و غاصب را در مانور روز جهانی قدس مهم دانست و تصریح کرد: افکار عمومی این مساله را رصد خواهد کرد و این واقعیت برای همگان روشن و مصور می شود.

حجت الاسلام معتمدی آحاد ملت شریف ایران به ویژه مردم استان اصفهان و هنرمندان و اهالی فرهنگ این خطه را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد تا امیدی برای مستضعفان جهان باشد.

وی چنین همبستگی و وحدت مردم مسلمان دنیا در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان را مقدمه ساز ظهور حضرت حجت دانست.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha