۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۱۷
کد خبرنگار: 1258
کد خبر: 84734995
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارگران پاکدشتی گلزای شهدای این شهرستان را گلباران کردند

پاکدشت- ایرنا- همزمان با هفته کار و کارگر، کارگران پاکدشت و نماینده مجلس و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با حضور در گلزار شهدای ده‌امام، مزار شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم را گلباران کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که با حضور فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه  برگزار شد، شرکت کنندگان با نثار گل و فاتحه به مزار شهدا، بر تداوم مسیر آنان در خدمت‌رسانی به جامعه و ایستادگی در برابر هجمه اقتصادی دشمنان قسم خورده نظام تأکید کردند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: شهیدان با درک صحیح از شرایط آن روز جامعه اسلامی و لبک گفتن به فرمان حضرت امام، به منظور حفظ تمامیت ارضی کشور و دفاع از ارزش‌های اسلامی وارد میدان نبرد حق علیه باطل شده و در این مسیر جان خود را تقدیم اسلام کردند، امروز نیز ما وظیفه داریم تا در نبرد اقتصادی با استکبار جهانی وارد میدان تولید شده و اجازه ندهیم که دشمن به هدف خود دست پیدا کند.

فرهاد بشیری افزود: امروز نیز به معنای واقعی کلمه ایران اسلامی با دنیای استکبار به نبردی نابرابر مشغول است، دنیای کفر با تمامی امکانات مادی و معنوی و برخورداری از رسانه‌ها تلاش دارد تا با فشارهای اقتصادی مقاومت مردم را در هم شکسته و نظام را در اداره امورات کشور، ناکارآمد جلوه دهد ولی قطعا حضور مردم در صحنه و با تلاش کارگران، دشمن در این نبرد نیز با شکست مواجه می‌شود.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب سال جدید را با عنوان سال " تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" نامگذاری کرده اند و قطعا کارگران در تحقق اهداف این شعار نقش مهی ایفا می‌کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کارگران سربازان خط مقدم مقابله با تحریم و فشارهای اقتصادی کشور هستند و با به حرکت در آوردن چرخ‌های اقتصاد، این توطئه را کم اثر خواهند کرد.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت هفته کارگر نامگذاری شده است.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ۴۴۰ شهید تقدیم اسلام کرده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha