۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۴۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84734928
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: رویکرد انفعالی در حوزه مدیریتی استان پذیرفتنی نیست

همدان-ایرنا- استاندار همدان با تاکید بر تعامل سازنده دستگاه های اجرایی برای تسهیل در روند خدمت و امور مردم، گفت: مدیران استانی باید بدانند که رویکرد انفعالی پذیرفتنی نیست و در حوزه مدیریتی خود، نهایت اثرگذاری ممکن را باید داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز پنج‌شنبه در جلسه با فرمانداران شهرستان‌های دهگانه استان همدان، تصریح کرد: دولت سیزدهم در شرایط خطیری اداره‌ امور کشور را بر عهده گرفته و بنابراین کار برای خدمتگزاران در این دولت از ضریب اهمیت بسیار بالا و ویژه‌ای برخوردار است.

وی ضمن تاکید بر برقراری تعامل سازنده و قانونمند در جهت استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای خدمت‌رسانی به مردم، حفظ استقلال مدیریتی فرمانداران را یک امر ضروری و از جمله الزامات دانست.

نماینده عالی دولت در استان همدان همچنین تامین مسکن را از دغدغه‌های جدی مردم برشمرد و اظهار داشت: فرمانداران شهرستان های تابعه باید تمام توان و امکانات را برای اجرای سریع و مطلوب طرح نهضت ملی مسکن به کار گیرند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه نهضت ملی مسکن جهشی برای خانه دار شدن اقشار کم درآمد است، اظهار داشت: در همین ارتباط فرمانداران می بایست برش‌ شهرستانی طرح نهضت ملی مسکن را با جدیت پیگیری کنند.

وی گفت: با توجه به احتمال سفر رئیس جمهور به استان همدان، فرمانداران طرح‌ها و نیازهای زیربنایی خود را به دقت احصا و با ایجاد تعامل مستمر با مدیریت مرکزی استان، زمینه بهره‌برداری هرچه‌ بهتر از این فرصت را فراهم کنند. 

استاندار همدان اظهار داشت: اجرای شیوه‌های نوین در حوزه کشاورزی و تغییر الگوی کشتِ مبنی بر دانش روز، راه‌ حلی اساسی برای برون‌رفت از مشکلات مرتبط با موضوع کم آبی است.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: درآمد حاصله از ظرفیت‌ها و استعدادهای خدادادی استان همدان باید در حوزه سرمایه‌گذاری و انتفاع عمومی، مصرف و هزینه شود.

وی با بیان اینکه مجموعه معاونت سیاسی استان همدان، ترکیبی از تجربه، جوانی و دانش است، گفت: در شهرستان‌ها مدیریت‌ دستگاه‌های اجرایی از وضعیت سرپرستی خارج و مدیران قطعی معرفی و به کارگیری شوند.

استاندار همدان همچنین بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای برگزاری هرچه‌باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس در سطح استان تاکید کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha