محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در خرم‌آباد اعلام شد

خرم‌آباد - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: تمام مسیرها و معابر منتهی به محل تجمع و مسیر راهپیمایی روز قدس از ساعت ۹ جمعه نهم اردیبهشت ماه در خرم‌آباد دارای محدودیت تردد بوده و مسدود می‌شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ کریم فاخری اظهار کرد: آغاز راهپیمایی از میدان شهدا به سمت پل شهدا، سه راه اول مطهری، سه راه باختر، خیابان انقلاب و در نهایت به سمت مصلای الغدیر ختم می‌شود و تردد تمامی وسایل نقلیه به خیابان‌های منتهی به مسیرهای مذکور تا پایان راهپیمایی ممنوع است.

وی گفت: همچنین تردد در خیابان امام (ره) قبل از پل حاجی به سمت ساحلی شرقی، از تقاطع اسد آبادی، میدان اسد آبادی، خیابان ۲۰ متری پشت پادگان و بلوار شورا و از خیابان انقلاب، خیابان مطهری، تقاطع سرچشمه، سه راه کاشانی و بطرف پل دارایی زاده ممنوع می باشد.

وی افزود: محدودیت مسیرها به صورت مقطعی است و پس از عبور جمعیت راهپیمایان، نسبت به بازگشایی مسیرها اقدام خواهد شد.

سرهنگ فاخری با توصیه به رانندگان برای روان سازی ترافیک در روز راهپیمایی بیان کرد: از پارک خودرو در مسیر راهپیمایی خودداری کنند چراکه در صورت وجود خودروهای پارک شده در مسیر حرکت راهپیمایی، جرثقیل خودرو را به پارکینگ منتقل می کند و مسوولیت آن متوجه مالک وسیله نقلیه است.

وی افزود: از حرکت با وسایل نقلیه پشت سر جمعیت حاضر در راهپیمایی تحت عنوان شرکت در راهپیمایی خودداری کرده همچنین از تردد موتور سیکلت سوارها در مسیر حرکت راهپیمایان به داخل جمعیت جلوگیری می شود.

وی ادامه داد: از کسانی که در مسیر راهپیمایی سکونت دارند، درخواست می‌شود از پارک وسیله نقلیه خود در حاشیه خیابان خودداری کنند.

سرهنگ فاخری گفت: تمام تدابیر اتخاذ شده در روز راهپیمایی به منظور برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مراسم و تامین نظم، امنیت و ایمنی تردد شرکت کنندگان اعمال می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha