۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۱۴
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 84732205
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اقامه نماز در ادارات خراسان جنوبی ارزیابی می‌شود

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۱۴
کد خبر: 84732205
اقامه نماز در ادارات خراسان جنوبی ارزیابی می‌شود

بیرجند - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی گفت: حسب دستور استاندار به‌طور سرزده و در وقت نماز ظهر به نمازخانه برخی ادارات مراجعه و شرایط و نحوه حضور مدیران و کارکنان را از نزدیک رصد کرده‌ایم.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، ناصر ناصری در نشست شورای فرهنگی استانداری با اشاره به تاکید استاندار بر ارزیابی نماز جماعت ادارات گفت که این بازدیدها همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ستاد اقامه نماز از زیرمجموعه‌های شورای فرهنگی است افزود: ما براساس باورهای دینی و تاکیداتی که در آیات و روایات شده، نماز را اصول دین می‌دانیم و بر این باوریم که همه اعمال ما با نماز سنجیده می‌شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: باید در شورای فرهنگی به سمتی برویم که با مصوبات کمتر، اقدامات بهتری داشته باشیم.

وی گفت: برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها باید باعث تحکیم باورها شود و برای انجام برنامه‌های فرهنگی به قالب خاصی محدود نیستیم بنابراین هرچه بتوانیم کارهای موثرتری انجام دهیم، بهتر خواهد بود.

ناصری اظهار داشت: مهمترین هدف از مصوبات شورای فرهنگی، ارائه برنامه‌هایی در راستای تحکیم باورهای دینی و انقلابی است.

وی افزود: با توجه به راهبردهای دولت سیزدهم، لازم است تغییر و تحولاتی در برنامه‌های فرهنگی داشته باشیم و شورای فرهنگی استانداری به‌واسطه اقدامات خوبی که در گذشته انجام داده، همواره حائز رتبه‌های خوبی بوده است که این توفیقات باید بیشتر شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی گفت: نیروی انسانی در خراسان جنوبی همواره با دل و جان کار می‌کند اما با توجه به ظرفیت‌های موجود، حرف بیشتری برای گفتن داریم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب برای کشور نعمت ارزشمندی هستند افزود: مهمترین موضوع مورد تاکید معظم‌له جهاد تبیین است لذا ضرورت دارد آموزش جهاد تبیین را با استفاده از ظرفیت اساتید بنام در برنامه‌های ویژه شورای فرهنگی قرار دهیم.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری هم در این نشست با تشریح برنامه‌های شورای فرهنگی گفت: پرهیز از موازی‌کاری در رویکرد جدید شورای فرهنگی مورد تاکید است.

مریم‌ سادات سیادت‌جو ادامه داد: تاکید بر این است که از تشکیل شوراها و کارگروه‌ها با کارکردهای موازی جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع نماز و اینکه ستاد اقامه نماز زیرمجموعه شورای فرهنگی است، تاکید می‌شود همه جلسات موقع نماز تمام شوند و در هیچ دستگاهی در وقت نماز، جلسه برگزار نشود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha