۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۴۵
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 84731988
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۸ تن نهاده دامی قاچاق در میاندوآب کشف شد

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۴۵
کد خبر: 84731988
۷۸ تن نهاده دامی قاچاق در میاندوآب کشف شد

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با هوشیاری ماموران این انتظامی، ۷۸ تن نهاده دامی از نوع ذرت قاچاق از سه دستگاه کامیون در این شهرستان کشف و ضبط شد. 

به گزارش ایرنا، سرهنگ فخرالدین رستم پور روز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید محمدنژاد میاندوآب حین کنترل خودروهای عبوری، به سه دستگاه کامیون حامل نهاده های دامی مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها این میزان نهاده دامی از نوع ذرت قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش این محموله ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب اضافه کرد: در این رابطه سه دستگاه کامیون توقیف و سه متهم نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ رستم‌پور از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا، میاندوآب به دلیل قرار گرفتن در محل ارتباط استان‌های آذربایجان‌غربی، کردستان و آذربایجان‌شرقی یکی از محل‌های گذر کالاهای قاچاق از شهرهای مرزی جنوب آذربایجان غربی و استان کردستان به سمت شهرهای عمقی کشور به شمار می‌رود.

این شهرستان در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و با جمعیتی بالغ‌ بر ۲۷۰ هزار نفر به عنوان سومین شهر پرجمعیت این استان به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha