کمک ۲۳۰ میلیون تومانی خیران ملکان به خانواده زندانیان

مراغه- ایرنا- جشن گلریزان در ملکان به همت انجمن حمایت زندانیان شهرستان و حضور جمعی از مسئولان محلی و اهالی در تالار آناتا برگزار شد و خیران ۲۳۰ میلیون تومان به خانواده زندانیان کمک کردند.

به گزارش ایرنا امام جمعه ملکان دوشنبه‌شب در این مراسم که با ضیافت افطاری همراه شد، از مشارکت و همکاری مردم و خیران این شهرستان قدردانی کرد و افزود: افراد دارای تمکن مالی در ملکان مشارکت مناسبی در کارهای خیر و خداپسندانه دارند و این روحیه باید بیش از پیش در سطح جامعه تقویت شود.

حجت‌الاسلام حافظ زمانی با بیان اینکه خانواده‌های زندانیان چشم انتظار یاری خیران هستند، اظهار کرد: متاسفانه با وقوع حوادث غیرعمد، خانواده‌ها و بویژه فرزندان زندانیان با مشکلاتی مواجه می‌شوند و کمک‌های خیران در آزادی زندانیان و همچنین رفع مشکلات معیشتی آنان باعث شادی قلب این خانواده‌های بی‌گناه می‌شود.

«صفر تقوی»، رئیس انجمن حمایت زندانیان ملکان نیز در این آیین از مردم و خیران خواست تا کمک‌های مالی خود به این انجمن را ادامه دهند .

وی همچنین از خانواده‌های مرحومان حاج مجید عصری، حاج سلیمان عصری، محمد امینی و صمد علیزاده که اخیرا با پرداخت هزینه مجالس ترحیم درگذشتگان خود باعث شادی دل فرزندان زندانیان شده‌اند، قدردانی کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha