۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۰۶
کد خبرنگار: 2087
کد خبر: 84731302
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش زدن دپوی چوب در شاهرود برای فرار قاچاقچی از قانون

۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۰۶
کد خبر: 84731302
آتش زدن دپوی چوب در شاهرود برای فرار قاچاقچی از قانون

شاهرود-ایرنا- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود از به آتش کشیده شدن یک دپوی چوب جنگلی قاچاق برای فرار قاچاقچی از مأموران انتظامی و منابع طبیعی خبر داد.

 محمدرضا کشاورزیان عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه چوب های قاچاق کشف شده از گونه توسکا بود، ابراز کرد: ارزش این میزان چوب بیش از یک میلیارد ریال برآورد می شود.

وی درباره چگونگی کشف چوب های قاچاق نیز اظهار داشت: صبح امروز پس از دریافت گزارشی تلفنی مسوول واحد جنگل و یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان شاهرود به همراه ماموران انتظامی شهر رویان به منطقه مورد نظر فرستاده شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود اضافه کرد: پس از شناسایی فرد متخلف و محل دپوی قاچاق، با خودداری وی برای باز کردن درب منزل رو به رو شدند و به ناچار برای دریافت دستور قضایی برای ورود به منزل مورد نظر اقدام کردند که ناگهان دود غلیظی از محل دپوی چوب‌ها بلند شد.

کشاورزیان ادامه داد: مأموران پس از ورود فوری به این منزل مسکونی متوجه شدند همه چوب‌های قاچاق برای فرار از قانون به آتش کشیده شده است.

وی یادآور شد: این آتش سوزی خسارت فراوانی به دیگر منازل مسکونی وارد کرد که با تلاش چند ساعته آتش نشانان مهار شد.

کشاورزیان با بیان اینکه فرد متخلف دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد، افزود: برای پیشگیری از چنین رخدادهایی شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف به امداد جنگل مرتع با شماره ۱۵۰۴ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha