۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۲۷
کد خبر: 84731021
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی روز قدس نماد استکبار ستیزی آزادیخواهان جهان است

قرچک - ایرنا - فرماندار شهرستان قرچک گفت: راهپیمایی روز قدس نه تنها دفاع از آرمان‌های ملت فلسطین که به نمادی برای استکبار ستیزی آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، علیرضا فاتحی‌نژاد روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس که در فرمانداری قرچک برگزار شد، اظهار داشت: نامگذاری روز جهانی قدس به ابتکار امام راحل باعث شد تا آرمان‌های فلسطین هیچ‌گاه به دست فراموشی سپرده نشود و وضعیت مردم مظلوم این کشور، به درد مشترک تمامی ملت‌های مسلمان تبدیل شود.

وی افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس نه فقط برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین که امروز به نماد استکبارستیزی ملّت ایران و تمام آزادیخواهان جهان تبدیل شده و پس از ۲ سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا، باید با عظمت و شکوه هر چه تمامتر برگزار شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران، آموزه‌های دوران هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلامی مدافع حرم، مقاومت در برابر ظلم و استکبار به فرهنگی تمام عیار در جهان تبدیل شده و ملت‌های دربند تلاش دارند تا با تأسی از مردم ایران، بر حکام ظالم خود غلبه کنند.
فاتحی‌نژاد اضافه کرد: مسأله قدس، دغدغه اول جهان اسلام و مقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس که نشأت گرفته از ایثار و از خودگذشتگی فرمانده جبهه مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی است، سبب شده که قدرت پوشالی این رژیم کودک کش رو به افول گذارد.
وی افزود: حال که با کنترل شدن شرایط شیوع ویروس امکان برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس به وجود آمده، همه باید از این فرصت به منظور حمایت قاطع از آرمان فلسطین استفاده و ابعاد مختلف جنایات رژیم اشغالگر قدس را با روش‌های خلاقانه برای جامعه به ویژه نسل جوان تبیین کنند.
فرماندار قرچک تاکید کرد: ادارات و نهادهای شهرستان قرچک به فراخور وظیفه همت ورزیده و رسالت خود را در قبال نسل جوان و نوجوان برای آشنایی بیشتر با آموزه‌های دینی و انقلابی انجام دهند تا به فرمایش رهبر معظم انقلاب در لزوم توجه به جهاد تبیین نیز عمل شود.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به  عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است.
راهپیمایی روز جهانی قدس قرچک از میدان امام خمینی (ره) تا مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار می‌شود.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha