۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۵۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 84728671
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ناپایداری جوی در استان بوشهر تا اواسط هفته تداوم دارد

بوشهر- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بر اساس پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی شرایط ناپایدار جوی در این استان تا اواسط هفته پیش رو تداوم دارد.

پیام مساعدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این ناپایداری بیشتر به صورت بارش خفیف و پراکنده باران، گاهی رعد و برق و تندباد لحظه‌ای خواهد بود.

وی بیان کرد: ناپایدای جو بیشتر در برخی نقاط مستعد استان و همچنین بر روی دریا رخ خواهد داد.

مساعدی ادامه داد: در چند روز پیش رو همچنین با وزش باد، وقوع گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر و در برخی نقاط با احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد  متغیر، گاهی شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده اتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و امروز در برخی ساعت‌ها در هنگام وزش تندباد ۱۲۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۲:۲۰ بامداد، جزر اول ساعت ۰۴:۵۶ ، مد دوم ساعت ۱۲:۳۶ و جزر دوم ساعت ۲۰:۵۹ خواهد بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha