۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 2303
کد خبر: 84728068
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شهرری : سپاه از سنگرهای انقلاب دفاع کرده است

شهرری - ایرنا - امام جمعه شهرری گفت: سپاه تنها نهادی است که از بزرگترین سنگرهای انقلاب و کشور دفاع کرده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرری افزود: حوادث بسیار دلخراش در هفته گذشته رخ داد؛ پنج انفجار در افغانستان رخ داد که ده ها شهید، کشته و مجروح به جا گذاشت و حتی در یک مسجد نیز بمب‌گذاری کردند و تعدادی به شهادت رسیدند که عموما شیعه بودند.

وی ادامه داد: مردم مظلوم افغانستان تا کی باید تاوان جنایات آمریکا که توسط داعش انجام می شود را بدهند.

شاهچراغی با بیان اینکه دست آمریکا در این انفجارها هست و داعش این جنایات را انجام می‌دهد، بیان کرد: ما با مردم مظلوم افغانستان همدردی می‌کنیم و از حاکمان افغانستان می‌خواهیم با این جنایات برخورد قاطع کنند.

وی ادامه داد: در آستانه روز جهانی قدس هستیم و هر سالی که می‌گذرد جبهه مقاومت قوی‌تر می‌شود و خانه عنکبوتی صهیونیست‌ها نیز رو به نابودی است.

خطیب جمعه شهرری افزود: دلیل اینکه فلسطینی‌ها جدی وارد کار شده‌اند این است که آنها و جبهه مقاومت از کشورهای عربی قطع امید کرده‌اند، این کشورها دنبال این بودند که موضوع  فلسطین را  به حاشیه ببرند.

شاهچراغی گفت: مردم از تشکیلات خودگردان فلسطین نیز نا امید شده‌اند؛ صهیونیست‌ها نیز آسیب‌پذیر شده‌اند و قبلا بیشتر وارد میدان می‌شدند اما امروزه دیگر می‌ترسند. 

وی ادامه داد: مسجد الاقصی برای مردم فلسطین بسیار مهم است و به صهیونیست‌ها اجازه داده نمی‌شود با چکمه وارد آن شوند زیرا این مسجد برای مردم فلسطین نماد ملی است.

خطیب جمعه شهرری افزود: امروز روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ سپاه تنها نهادی است که از بزرگترین سنگرهای کشور دفاع کرده است.

وی گفت: آمریکایی‌ها به این دلیل اسم سپاه پاسداران را از لیست تحریم بر نمی‌دارند زیرا تمام پایگاه‌های اسراییل و آمریکا در منطقه توسط سپاه منهدم می‌شود.

شاهچراغی افزود: روز دوشنبه روز حمله آمریکا به طبس است و به گفته امام خمینی ما در آن روز دست خدا را دیدیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha