سپاه پاسداران تمام راهبردهای دشمن را با شکست جدی مواجه کرده است 

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سپاه دشمنان را در تمام عرصه ها ضعیف و ناتوان کرده و راهبردهای آنها را با شکست جدی مواجه کرده است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار "محسن کریمی" عصر پنجشنبه به مناسبت فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران افزود:سپاه پاسداران با تکیه بر مکتب عاشورا در عرصه‌های ولایتمداری، انقلابیگری، مقاومت، پایداری، مبارزه با ظالمان و مفسدین و خدمت صادقانه به مردم جلوه‌های شکوهمند و حماسه‌های ماندگاری رقم زده و با نقش آفرینی های موثر پرچم استکبار ستیزی را در سراسر عالم به اهتزاز درآورده است.

وی تاکید کرد: سپاه پاسدار قرآن، اسلام ، ولایت و مکتب انقلاب اسلامی است و در این مسیر مجاهدانه و با روحیه شهادت طلبی گام بر می دارد و همچنین در دفاع از استقلال، اقتدار، امنیت انقلاب اسلامی در کشور و فراسوی مرزهای ایران  همواره در صحنه است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی این نهاد مردمی را خدا محور، ولایت مدار، مردم باور، معنویت گرا، پشتیبان واقعی مظلومین در سراسر عالم و دشمن کفر و ظلم خواند و افزود: کارنامه این نهاد مقدس در عرصه های گوناگون به ویژه مقابله هوشمندانه با انواع تهدیدات و فتنه انگیزی استکبار جهانی نشان از گوش به فرمان بودن پاسداران به ولایت فقیه و اهتمام ورزیدن به این راه و آرمان های این نهاد مقدس است و همواره بر این مسیر استوار و ثابت قدم می ماند.

سردار کریمی اظهار داشت: آرزوی بزرگ پاسداران انقلاب شهادت در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و مسیر خدمت به مردم است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنی‌های رژیم مافیایی و تروریستی آمریکا و حامیان صهیونیستی و کودک کش آنها با نهاد مقدس سپاه برای مقابله با اقتدارآفرینی این نهاد انقلابی و مردمی است  و تنها دشمنان زخم خورده از سپاه می توانند خدمات و نقش آفرینی های سپاه را نادیده بگیرند و آنها را وارونه جلوه دهند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha