۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۰۹
کد خبر: 84726744
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰۰ نفر از پیشکسوتان قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش در مشهد تجلیل شدند

مشهد- ایرنا- مراسم ضیافت افطاری و تجلیل از ۳۰۰ نفر از پیشکسوتان یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین چهار خانواده معظم شهید به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش در مشهد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش چهارشنبه شب در این مراسم گفت: با تغییراتی که در سازمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی انجام شده، امروز نزاجا یک نیروی متحرک و با تجهیزات به روز شده است.

امیر سرتیپ رضا آذریان افزود: در نیروی زمینی، با استفاده از تجربیات گران‌سنگ پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و با بهره گیری از علم و دانش جوانان در راستای ارتقای توان رزمی و دفاعی اقدامات بی سابقه ای انجام شده و وضعیت نیروی زمینی مورد تایید و رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ارتش از محبوب ترین  نهادها در نزد مردم است.

۳۰۰ نفر از پیشکسوتان قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش در مشهد تجلیل شدند

وی ادامه داد: تجهیز به جنگ افزارها و وسایل مدرن، اقدامات رفاهی از جمله پرداخت کمک هزینه تحصیلی خانواده ها،کمک‌ به هزینه‌های درمانی خانواده، آماده سازی و ساخت ۳۲ هزار منزل سازمانی در کشور، ساخت آسایشگاه های زیستی مدرن در نقاط مرزی جهت کارکنان یگان‌های مستقر در مرز، گوشه ای از اقدامات فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha