استاندار: تکمیل طرح‌های نیمه تمام در حوزه بهداشت و درمان هرمزگان یک اولویت مهم است

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام در حوزه بهداشت و درمان استان یک اولویت مهم است که امیدواریم امسال به پایان برسانیم.

به گزارش روز جهارشنبه روابط عمومی استانداری هرمزگان مهدی دوستی در ضیافت افطاری با مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: خوشبختانه اعتبارات خوبی در زمینه بهداشت و درمان اختصاص یافته است که می‌توان با استفاده از این منابع نسبت به تکمیل طرح‌های نیمه تمام اقدام کرد که نسبت به این مساله خوشبین هستم و انتظار داریم در این حوزه اتفاق های خوبی رخ دهد.
وی با اشاره به سفرهای خود به بخش و شهرستان های استان تصریح کرد: مهم‌ترین دغدغه مردم در هر بخش و شهرستان مساله بهداشت و درمان است و این مساله بجا و درست باید برای بهداشت و درمان یک کار اساسی کرد تا مردم بتوانند خدمات خوب و درشان دریافت کنند.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: امروز مهم‌ترین دغدغه دانشگاه علوم پزشکی اختصاص آمبولانس دریایی به استان است که باید هرچه سریع‌تر در این مورد اقدام کرد تا این دغدغه بزودی رفع شود.
 دوستی مساله آموزش را مهم‌ترین نیاز در جهت تربیت نیروها دانست و افزود: نیازمند تربیت نیروهایی در حوزه بهداشت و درمان استان هستیم که خوب آموزش دیده باشند و در استان ماندگاری داشته باشند تا بتوانند خدمت رسانی پی درپی و خوبی به مردم ارائه دهند.
استاندار هرمزگان پرستاران را خادم و ایثارگر دانست و گفت: خدمات مستمر پرستاران در طول سال و حتی در لحظات تحویل سال نشانه ایثار آن‌ها بود و بایستی آن‌ها را خادم واقعی دانست و قدردان این زحمت های کادر درمان بود.
دوستی گفت: بیمارستان کودکان در شان مردم هرمزگان نیست و بهبود وضعیت این بیمارستان نیازمند تزریق یک سرمایه مناسب است تا بتوانیم بیمارستان کودکانی در شان و جایگاه مردم این استان بسازیم تا خدمات دهی مناسبی به مردم دهد که به وجود آن افتخار کنیم تا شرمنده این مردم شریف نباشیم.
وی در پایان یادآورشد: سال گذشته سالی پر کار و توام از تنوع کاری و سخت برای فعالان حوزه سلامت بود و از همین رو مردم قدردان زحمت عزیزان کادر درمان هستند.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha