دستاوردهای انقلاب اسلامی با جهاد تبیین به نسل جوان منتقل شود

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید با راهبرد جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب به نسل جوان منتقل شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی عصر دوشنبه در جمع طلاب و روحانیون در حوزه علمیه القائم ( عج) شهرستان محلات، افزود: مقام معظم رهبری با صدور بیانیه گام دوم انقلاب که خود یک جهاد تبیین بود راه و مسیر را به درستی مشخص نمودند که می‌توان جهاد تبیین را از مهمترین الزامات در گام دوم انقلاب عنوان کرد.

وی تاکید کرد: مردمی بودن از الزامات دیگر جهاد تبیین است و باید حماسه‌های هویت‌ساز که مردم در آن نقش اصلی  داشتند برای نسل جدید بازگو شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: جهاد تبیین باید آینده درخشان ایران اسلامی را به خوبی ترسیم کند و جهاد تبیین می تواند حرکت ملت در مسیر گام دوم را شتابنده‌تر کند.

سردار کریمی بیان داشت: با وجود توطئه‌های دشمنان در طول ۴۳ سال گذشته و تحریم های ظالمانه، انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و سربلندی است و راه موفقیت در گام دوم انقلاب تکیه به رهنمودهای امامین انقلاب ، افزایش معنویت و روحیه جهادی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی برای رفع مشکلات است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی به دنبال جلوگیری از الگو شدن انقلاب اسلامی است گفت: با رویکرد جهاد تبیین در این راهبرد، دشمن با شکست جدی مواجه است و امیدآفرینی، ارائه الگوهای موفق در انقلاب، تبیین حماسه‌های هویت‌ساز انقلاب اسلامی، تقویت غیرت دینی و ترویج ارزش‌های اسلامی و بیان اقدامات و خدمات عظیم انقلاب در حوزه‌های مختلف از رویکردهای دیگر جهاد تبیین است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: نقش جامعه روحانیت در جهاد تبیین بسیار برجسته است و باید مولفه‌های پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی از جمله غیرت دینی از طریق جهاد تبیین به نسل جدید منتقل شود چرا که غیرت دینی موتور محرکه انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته بوده و همواره باید در جامعه تقویت شود و روحانیت نقش مهمی در این راستا دارد.

در پایان این آیین از خدمات و زحمات حجت الاسلام وحید قربانی در مسئولیت فرماندهی پایگاه شهدای طلبه محلات تقدیر و حجت الاسلام قاسم صفری به عنوان مسئول جدید پایگاه بسیج شهدای طلبه محلات معرفی شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha