فرماندهان شجاع ارتش موجب وحشت استکبار شدند

قم - ایرنا - فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم در پیامی به مناسبت روز ارتش آورده است: ارتش با رزمندگان مومن و فرماندهانی شجاع و ولایتمدار، لرزه به تن تمامی زیاده‌خواهان و مستکبران جهان انداخته است.

به گزارش عصر دوشنبه روابط عمومی سپاه قم، در پیام سردار محمدرضا موحد آمده است: ۲۹ فروردین ماه روزی افتخار آمیز و عزتمند در تاریخ شکوهمند جمهوری اسلامی است که یادآور تیزبینی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به شمار می‌رود که طی آن در اوج فتنه‌انگیزی منافقین و دشمنان قسم خورده‌ این مرز و بوم مبنی بر انحلال ارتش، با پیام تاریخی و حکیمانه خود در نامگذاری روزی به نام روز ارتش جمهوری اسلامی، روح تازه‌ای در کالبد ارتش و ارتشیان غیور، استوار و مومن ایران اسلامی دمید.

پیام ادامه یافته است: این اقدام حیاتی باعث ظهور سرفصلی نوین در تاریخ ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران در مقابله با جبهه‌ وسیع دشمنان و همراهی مردم عزیزمان گردید.

پیام می افزاید: ارتش در مبارزه با ضدانقلاب از همان روزهای اول، ایستادگی تاریخی و مثال‌زدنی در مقابل تجاوز بعثی‌ها، برقراری امنیت آسمان ایران عزیز در طول ۴۴ سال با گشت‌های شبانه‌روزی نیروی هوایی و چشمان بیدار پدافند، پیش قراول است.

پیام حاکی است: به اهتزاز درآوردن پرچم اقتدار ایران در آب‌های آزاد و پهنه اقیانوس‌ها، آمادگی دائمی همه نیروها برای برخورد با هرگونه تجاوز، سازندگی و کمک به هموطنان در مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده و همچنین مقابله با ویروس منحوس کرونا و در نهایت تقدیم نمودن بیش از ۴۸ هزار شهید گلگون کفن که اسطوره‌هایی همچون سپهبد شهید صیاد شیرازی در آسمان پر افتخار آن می‌درخشند، نیز مصداق بارز و تبلور شعار انقلابی ارتش فدای ملت بوده، که تنها بخشی از نتایج تصمیم آن اراده حکیمانه حضرت روح‌الله است.

فرمانده سپاه قم خاطرنشان کرده است: ارتش مردمی و مکتبی و سرافراز و متکی بر تجارب درخشان جنگ و دوران دفاع جانانه از انقلاب اسلامی و با رزمندگان مومن و فرماندهانی شجاع و ولایتمدار، امروزه لرزه به تن تمامی زیاده‌خواهان و مستکبرین جهان انداخته و تعریفی دقیق از ارتش را به جهانیان دیکته کرده است.

در بخش پاپانی پیام آمده است: سپاه علی‌بن‌ابی‌طالب قم با تعظیم به مقام شامخ شهیدان همیشه جاوید ارتش، این روز فرخنده را به آحاد رزمندگان غیور ارتشی و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha