۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۰۳
کد خبر: 84721515
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

راکیتیچ: داوری به سود رئال بود

۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۰۳
کد خبر: 84721515
راکیتیچ: داوری به سود رئال بود

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال سویا گفت: عملکرد داور در بازی مقابل رئال مادرید به سود تیم حریف بود.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال رئال مادرید در هفته سی و دوم لالیگا با نتیجه سه بر ۲ مقابل سویا به پیروزی رسید و در آستانه کسب مقام قهرمانی این فصل قرار گرفت. در نیمه نخست این بازی و زمانی که سویا با ۲ گل پیش بود، «اداردو کاماوینگا» بازیکن رئال مادرید با یک تکل خشن «آنتونی مارسیال» مهاجم حریف را آن هم در شرایطی که در حال تک‌به‌تک شدن با دروازه‌بان رئال بود سرنگون کرد ولی داور حتی این صحنه را خطا هم تشخیص نداد. کاماوینگا پیش از آن هم یک کارت زرد داشت.

«ایوان راکیتیچ» هافبک باتجربه سویا در پایان بازی اظهار کرد: داور باید کاماوینگا را اخراج می‌کرد. نمی‌دانم چرا سوت نزد و این خطای آشکار را نگرفت. صحنه تاثیرگذار دیگر برخورد توپ به دست «وینیسیوس» مهاجم رئال بود که داور آن را هند تشخیص داد. اگر خطا رخ داد باید به این بازیکن کارت زرد می‌داد. در این بازی داور به سود رئال سوت زد.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه نخست بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم اما در نیمه دوم ناامیدکننده بودیم. برابر تیم‌های بزرگ نباید اشتباه کرد. رئال از کوچک‌ترین فرصت‌ها استفاده می‌کند و خیلی بد مجازات شدیم. بسیار عصبانی هستیم و نباید چنین شبی را رقم می‌زدیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha