۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۴۶
کد خبرنگار: 2202
کد خبر: 84721326
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده ارشد آجا: هرگونه تجاوز به مرزها پاسخ دندان‌شکن دارد

بیرجند - ایرنا - فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز اقتدار هر ابرقدرتی را در هم شکسته است و بدون شک هرگونه تجاوز به مرزهای کشور پاسخ دندان‌شکن خواهد داشت.

امیر سرتیپ دوم ستاد جلیل شاطری روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و رژه خودرویی نیروهای مسلح در بیرجند افزود: ما سربازان ولایت و گوش به فرمان ولی فقیه هستیم و به همه گروه‌های معاند و مخالف اعلام می‌کنیم که دستور آتش به اختیار صادر شده است.

وی تاکید کرد: هر گروه یا فردی که قصد تجاوز به میهن اسلامی را داشته باشد، دو راه بیشتر ندارد اینکه باید تسلیم شود و برگردد یا مقابله کند، ما آدم‌کش نیستیم ولی کسی که مقابله سخت بکند راهی جز کشتن ندارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ ارتش گفت: امروز زمین و آسمان شاهد رشادت‌های شهدایی است که رفتند و جانشان را تقدیم کردند تا ایران بماند و ایرانی در امنیت و آرامش زندگی کند.

وی اظهار داشت: زمین و آسمان شاهد شکستن استخوان‌های شهید کبریایی در پادگان دژ خرمشهر، جداکردن سر خلبان تیزپرواز اقبالی، ۲ تکه کردن خلبانان توسط رژیم بعث و سایر جنایات است، رشادت‌های دلاورمردان شب زنده‌دار در تنگه چذابه از یاد نخواهد رفت.

امیر سرتپ دوم شاطری افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران گوش به فرمان رهبری است و برای حفظ اقتدار ایران اجازه هیچ گونه تجاوزی را به بدخواهان نظام و انقلاب نخواهد داد.

این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان جنوبی، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین استان، جمعی از مدیران استانی، خانواده‌های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی، یگان‌های منتخب نیروهای مسلح مستقر در خراسان جنوبی در مسیر بلوار پاسداران شهر بیرجند رژه خودرویی انجام دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha