فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد: سربازان میدان جهاد تبیین خبرنگاران هستند

یاسوج - ایرنا - فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تداوم هجمه دشمنان به ارکان انقلاب و نظام اسلامی ، تنها راه بی اثر ساختن توطئه های دشمن را عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین با میدان داری و حضور جهادگونه خبرنگاران و اهالی رسانه دانست.

به گزارش ایرنا ،سردار حمید خرم‌دل روز دوشنبه در آیین تجلیلی از برگزیدگان پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در کهگیلویه و بویراحمد  به تحلیل شرایط  جامعه جهانی و نقش پرقدرت ایران اسلامی در منطقه اظهار داشت: قدرت بازدارندگی کشورمان به اندازه ای رسیده که  ایران امروز یک قدرت حداقل منطقه ای است، چراکه هیچ اتفاقی در منطقه نمی افتد مگر ایران بر آن نظارت داشته باشد.

وی از خبرنگاران و جامعه رسانه ای یه عنوان سربازان اصلی جبهه مقابله با دشمن  نام برد که مقام معظم رهبری به کرات فرموده اند در جنگ نرم شما خبرنگاران و اصحاب رسانه افسران خط مقدم آن هستید.

سردار خرم دل  اظهار داشت باید تلاش کنیم که شعار سال حضرت آقا تحقق یابد  افزود: هر انقلابی سه ضلع و رکن دارد، اول رهبر آن، دوم مکتب و ایدئولوژی یا فرهنگ و سومین مردم هستند، امکان ندارد انقلابی صورت گیرد و تداوم داشته باشد ولی این سه رکن را نداشته باشد.

وی تصریح کرد:  دشمن با تمام توان  برای هر سه رکن انقلاب ما شامل دین و مکتب، رهبر و مردم برنامه داشته و دارد  چرا که خیلی افرادی بودند که در اول انقلاب همراه بود ولی رفته رفته در دام دشمن افتادند و از مسیر انقلاب و نظام خارج شدند.

سردار خرم دل به جمعیت میلیاردی مسلمانان اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش دارد با زشت جلوه دادن و خشنونت آمیز جلوه دادن مکتب اسلام  به جامعه و افکار عمومی چنینی القا کند که اسلام  ضد کودکان، ضد زنان، ضد آزادی بیان و تفکر است .
وی با بیان اینکه در رسانه های غرب جای ظالم و مظلوم عوض شده است، اضافه کرد: رسانه های دشمن مظلوم نمایی رسانه ای را در دستو کار خود قرار داده اند و بخوبی شاهد بودیم که در جنگ روسیه و اوکراین طوری اوکراین را مظلوم جلوه دادند که همه گفتند باید به کمک اوکراین برویم.

وی ادامه داد: هر چند به گفته مقام معظم رهبری ما در هیچ کجای دنیا خواهان جنگ نیستیم ولی جنگ امروز جنگ روایت هاست، در این بین رسانه های غرب حق و باطل را عوض می کنند، بخشی از تاریخ را غربی ها نوشتند که خیلی از آنها دروغ است و به نفع خود آنرا تحریف کرده اند.

سردار خرم دل گفت : اگر متخصصان و جوانان انقلابی ما در حوزه هوافضا و موشکی کار نمی‌کردند حتما امروز کشور ما یک سوریه یا افغانستان یا عراق بود، ولی امروز کسی جرات نمی کند به جمهوری اسلامی ایران نگاه چپ کند و این زمانی صورت گرفت که راهبرد ما در حوزه بازدارندگی و قدرت نظامی تغییر یافت و با تفکرات انقلابی و با رویکرد رهبری این حجم از قدرت و بازدارندگی در کشور ایجاد شده است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسانه های غرب در زمینه نا امید کردن مردم تلاش فراوان می کنند، عنوان کرد: جز محدود کشورهایی هستیم که در درون کشور رسانه هایی بر علیه خودمان داریم، در زمان وقوع زلزله سی سخت از همان بدو وقوع زلزله صداوسیما و رسانه ها پای کار بودند اما برخی ها در لحظات اول اعلام کردند که هیچ اقدامی صورت نگرفت.

برگزاری پنجمین جشنواره ابوذر کهگیلویه و بویراحمد با محوریت مسائل مهم استانی و کشوری 

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و احمد در این مراسم گفت:پنجمین جشنواره ابوذر در استان با محوریت مسائل مهم کشور برگزار شد و تاثیرات مهمی در سپهر رسانه ای کشور و استان از خود بر جا گذاشت. 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد: سربازان میدان جهاد تبیین خبرنگاران هستند

 سرگرد  پاسدار فخرالدین رضایی اظهار داشت: تعداد ۵۰۰اثر از ۴۰خبرنگار به دبیرخانه پنجمین جشنواره ابوذر ارسال شد که ۲۰اثر ۴۰خبرنگار به عنوان آتار برگزیده شدَ.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده اظهارداشت: آموزش و برپایی جشنواره های رسانه ای از برنامه های بسیج رسانه استان در سال جاری است.

به گفته رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد  تقسیم خبرنگاران به کارگروه های مختلف براساس علاقه مندی آنان از برنامه های بسیج رسانه استان به منظور پرداخته شدن همه مسائل استان در سال جاری است.

 در جشنواره استانی ابوذر ۵۰۰ اثر از ۴۰ خبرنگار، رسانه های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شده بود که ۲۰ نفر در بخش های مختلف، مقام های برتر را کسب کردند.

همچنین در این مراسم از همسر مرحوم سید حمدالله خواهش نیک فعال رسانه ای و خوشنام  استان کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح قدردانی شد.

در خاتمه این مراسم از برگزیدگان جشنواره با اهدای تندیس و لوح سپاس قدردانی و نیز بطور همزمان  از پوستر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان در سال ۱۴۰۱ رونمایی شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد: سربازان میدان جهاد تبیین خبرنگاران هستند

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha