مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، ارشاد استعدادی را به عنوان مدیرکل دفتر امور مجلس این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به ارشاد استعدادی آمده است.

نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جناب‌عالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی، امور مجلس و استان­ها به موجب این حکم به سمت «مدیرکل دفتر امور مجلس شورای اسلامی» منصوب می‌­شوید. امید است با اتکال به خداوند قادر متعال و همکاری و تعامل با حوزه‌های مربوطه نسبت به انجام اقدامات ذیل اهتمام جدی داشته باشید:

1‏-برقراری ارتباط مستمر، هماهنگی، تقویت تعاملات مؤثر  و تنظیم روابط بین وزارت­خانه و سازمان­های تابعه با مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم مجلس، کمیسیون‌ها  و فراکسیون­ها به‌ویژه کمیسیون فرهنگی.

2‏-استفاده از ظرفیت‌های موجود وزارت­خانه و سازمان­های تابعه برای پیگیری و رسیدگی به مطالبات فرهنگی و مردمی  نمایندگان محترم در حوزه انتخابیه و همچنین تمهید و انجام اقدامات لازم برای پاسخ به سؤالات و تذکرات ایشان.

3‏- ارائه گزارش­­های منظم از نحوه ارتباط با نمایندگان مجلس و کمیسیون­ها در وزارت­خانه و سازمان­های تابعه.

 مزید توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه­ای (مد ظله العالی) از خداوند منان خواستارم.»

پیش از این حجت الاسلام حسین ملکی عهده دار این مسئولیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha