استاندار یزد: مدیران استان، فعالانه پیگیر اجرای مصوبات سفر رییس جمهور باشند

یزد- ایرنا- استاندار یزد با بیان اینکه مصوبات سفر رییس جمهور به استان در راستای تسریع در اجرای پروژه های نیمه تمام است گفت: مدیران استان فعالانه و دغدغه مندانه پیگیر اجرای مصوبات باشند و رایزنی های لازم را با سازمان ها و وزارتخانه های متبوع انجام دهند.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در نشست ویژه بررسی پیشرفت مصوبات سفر رییس جمهور به استان افزود: سرعت اجرای طرح ها مصوب سفر به استان نباید در سایه کاغذ بازی ها کاهش یابد.

وی اظهار کرد: مدیران استان باید فعالانه و دغدغه مندانه پیگیر اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان باشند و به صورت مستمر و در قالب سفر به تهران مسائل مربوط به طرحها را پیگیری و سرعتگاه های احتمالی را حذف کنند.

فاطمی در ادامه با اشاره به نگاه ویژه دولت به طرح ها مصوب استان ها خاطرنشان کرد: مصوبات سفر در راستای تسریع در روند اجرای پروژه های نیمه تمام و اجرای پروژه های جدید مورد نیاز استان به تصویب رسیده و نباید با روند پیشین آن دنبال شود.

استانداریزد همچنین بر پیگیری هفتگی روند اجرای پروژه های مصوب سفر رییس جمهور به استان تاکید و اضافه کرد: مسائل و مشکلات پیش روی طرحهای دستگاه های استان باید احصاء و جمع بندی شود تا این موضوعات در دیدار با مسوولان کشوری مطرح و تصمیمات لازم جهت سرعت بخشی به روند اجرای پروژه ها اخذ شود.

در این نشست فاطمی به صورت مصداقی به بررسی روند اجرای طرح های حوزه های مختلف استان پرداخت و ضمن اتخاذ تصمیمات لازم در این حوزه، بر تسریع در اجرای عملیات آن ها تاکید کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ۲۶ آذرماه به استان یزد سفر کرد که بر اساس آن دولت برای تکمیل و اجرای ۱۵۳ پروژه هفت هزار و ۷۰۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha