فرماندار مهاباد: شهروندان برای حل مشکلات معارض طرح‌های عامل المنفعه همکاری کنند

مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه مهاباد گفت: شهروندان و مالکان اراضی برای حل مشکل معارض و تسریع در اجرای عملیات طرح‌های عام المنفعه همکاری کنند.

امیر قادری روز شنبه در حاشیه بازدید از طرح های نیمه تمام بخش خلیفان مهاباد ضمن تاکید احترام به حق مالکیت افراد، افزود: بخشی از طرح های ملی در دست اجرا با مشکل معارض روبه است که از مالکان آنها انتظار داریم در راستای منافع عموم مردم همکاری لازم را برای تسریع در اجرای این عملیات داشته باشند.

وی با اشاره به سفر قریب الوقوع استاندار آذربایجان غربی به مهاباد ادامه داد: مشکلات و کمبودهای بخش خلیفان از طریق دستگاه های اجرایی حاصل و از طریق فرمانداری در جلسه شورای برنامه ریزی استان به میزبانی این شهرستان مطرح خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد اظهار کرد: بهره برداری از طرح های گازرسانی به بخش خلیفان و همچنین استقرار پست ۱۳۲ برق که با جدیدت توسط پیمانکار دنبال می شود، مشکلات حوزه گاز و برق این منطقه را بر طرف خواهد کرد.

قادری بیان کرد: استقرار دستگاه های خدمات رسان برای ارایه بهتر خدمات به مردم در دستور کار قرار دارد و تامین اعتبار برای تکمیل ساختمان نیروی انتظامی در جهت ارتقا امنیت منطقه نیز امسال جزو برنامه شورای برنامه ریزی شهرستان برای سال جاری است.

فرماندار مهاباد: شهروندان برای حل مشکلات معارض طرح‌های عامل المنفعه همکاری کنند

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی قوانین را باید در راستای منافع عموم تفسیر کنند، گفت: با توجه به فاصله ۵۰ کیلومتری بخش خلیفان با مرکز شهر، احداث مرکز شبانه روزی از طریق دانشگاه نیز قابل توجیه است.

قادری با اشاره به اینکه طبق گزارش ها ۳۴ مدرسه این منطقه کانکسی است، افزود: این آمار آزاردهنده بوده و نشان از کمبود فضای آموزشی ایمن برای دانش آموزان هستیم که باید برای حل آن چاره ای اندیشیده شود.

فرماندار مهاباد همچنین از تصرف اراضی ملی توسط کشاورزان منطقه انتقاد کرد و گفت: اغلب دامنه و ارتفاعات این منطقه شغل و کشت شده که نیاز است اداره منابع طبیعی با همکاری دادستانی و حمایت فرمانداری نسبت به رفع تصرف اراضی اقدام کند.

مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر جمعیت دارای ۱۹۲ روستا در ۲ بخش خلیفان و مرکزی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha