۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۰۳
کد خبرنگار: 3145
کد خبر: 84718072
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵۰ واحد تعاونی در ساوه فعال است

۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۰۳
کد خبر: 84718072
۳۵۰ واحد تعاونی در ساوه فعال است

ساوه - ایرنا - سرپرست فرمانداری ساوه گفت: از مجموع یک هزار و ۳۰۰ تعاونی ثبت شده در شهرستان ساوه، ۳۵۰ واحد تعاونی در حوزه‌های مختلف فعال هستند.

«مهدی الیاسی» روز شنبه در نشست با تعاونگران شهرستان ساوه که با حضور معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، افزود: بیش از ۶۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در نواحی صنعتی شهرستان ساوه فعالیت می‌کنند که بسیاری از این واحدها تولیدات استراتژیک داشته و نیاز کشور را در بخش‌های مختلف تامین می‌کنند.

وی بیان کرد: با توجه ظرفیت ساوه در حوزه صنعت، نرخ بیکاری در این شهرستان بسیار ناچیز است و برخی واحدهای تولیدی حتی با کمبود کارگر مواجه هستند.

سرپرست فرمانداری ساوه افزود: تامین مسکن مشکل اصلی جامعه کارگری است که باید در این زمینه اقدامات اساسی از سوی مسئولان مربوط صورت گیرد که تشکیل تعاونی‌های مسکن یکی از راهکارها برای تامین مسکن ارزان قیمت برای این قشر محسوب می‌شود.

الیاسی با اشاره به ثبت یک هزار و ۳۰۰ تعاونی در ساوه گفت: از این تعداد ۳۵۰ تعاونی فعال هستند که علاوه بر حوزه صنعت، در بخش کشاورزی نیز تعاونی‌های متعددی فعال است و به جامعه هدف خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: در بازدید معاون وزیر کار از واحدهای تولیدی در ساوه و همچنین نشست با تعاونگران، مسائلی همچون کمبود نیروی کار، مشکل مسکن کارگران، تاخیر در صدور مجوز شرکت‌های تعاونی دانش بنیان و پیگیری جهت احیای تعاونی سهام عدالت بررسی می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha