۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84717809
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک واحد صنعتی راکد در چهارمحال و بختیاری به چرخه تولید بازگشت

شهرکرد- ایرنا- رییس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: یک واحد تولیدکننده ظروف یکبارمصرف گیاهی در شهرک صنعتی سفیددشت استان که پیش از این تعطیل بود به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، سجاد رستمی با اعلام این خبر افزود: بازسازی این کارخانه از سال ۱۳۹۹ با افزون بر ۸۰ میلیارد ریال آغاز شد و هم اکنون با اشتغال مستقیم ۱۵ نفر توانایی تولید سالانه ۲ هزار و ۲۰۰ تن انواع ظروف یکبار مصرف را دارد.

وی با اشاره به قابلیت استفاده این ظروف در دستگاه‌های تند پز الکتریکی گفت: مواد اولیه این ظروف از آرد ذرت است و پس از استفاده، در مدت ۶ تا ۹ ماه تجزیه می‌شود.

رییس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای توسعه این کارخانه بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و ۱۰۰ میلیارد ریال آورده شخصی هزینه شده است و با بهره‌برداری از بخش توسعه‌ای این کارخانه، تولید محصول به چهار هزار تن در سال افزایش و برای ۶۰ نفر اشتغالزایی می‌شود.

به گزارش ایرنا، سال گذشته ۳۸ واحد صنعتی راکد در چهارمحال و بختیاری به چرخه تولید بازگشت.

 هم اینک ۹۵۳ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری فعال است که این واحدهای فعال، ۱.۲۷ درصد تعداد واحدهای صنعتی کشور، ۱.۲ درصد حجم سرمایه‌گذاری و ۹۱ صدم درصد اشتغال صنعتی کشور را به خود اختصاص داده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha