۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۵۰
کد خبر: 84717805
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دیلی‌میرور: هواداران انگلیس به «جزیره مهمانی» ایران دعوت شدند

تهران- ایرنا- یک نشریه انگلیسی به موضوع تلاش ایران برای جذب تماشاگران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اشاره کرد و درباره آن از عبارت «جزیره مهمانی» بهره برد.

به گزارش ایرنا، جام جهانی ۲۰۲۲ قرار است آبان و آذر سال ۱۴۰۱ به میزبانی قطر برگزار شود. در آستانه برگزاری این مسابقات، وزیر حمل و نقل و ارتباطات قطر به جزیره کیش سفر کرده و نشریه «دیلی‌میرر» انگلیس نیز در گزارشی به آن پرداخته است. مسوولین دولت ایران هم در هفته‌های اخیر بارها برای میزبانی از هوادارانی که در زمان برگزاری جام جهانی به قطر سفر می‌کنند، اعلام آمادگی کرده‌اند.

دیلی‌میرور در گزارش خود آورده است: هواداران انگلیس به «جزیره میهمانی» ایران دعوت شده‌اند تا از آنجا به قطر بروند. آنها دعوت‌نامه شگفت‌انگیزی برای حضور در جزیره کیش دریافت کرده‌اند.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و انگلیس در گروه B جام جهانی با هم رقابت می‌کنند. این ۲ تیم در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها باید روز ۳۰ آبان به مصاف هم بروند.

در بخش دیگری از گزارش دیلی‌میرور نوشته شده است: جزیره کیش ۴۰ دقیقه با هواپیما و ۶ ساعت با کشتی از قطر فاصله دارد و مروارید خلیج فارس نامیده می‌شود. این جزیره در غرب شناخته‌شده نیست اما با دیگر مناطق ایران تفاوت زیادی دارد. رستم قاسمی وزیر راه ایران گفته که انتظار دارد صدها هزار هوادار جام جهانی در ایران مستقر شوند. او اعلام کرده در حال آماده‌ کردن مناطقی برای هواداران و گردشگران خارجی هستند تا برای بازدید از جذابیت‌های ایران به این کشور سفر کنند. هواداران حاضر در کیش هزینه‌های بسیار کمتری نسبت به قطر خواهند داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha