۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۳۶
کد خبر: 84717662
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ناگلزمن: ۴۵۰ بار به مرگ تهدید شدم

۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۳۶
کد خبر: 84717662
ناگلزمن: ۴۵۰ بار به مرگ تهدید شدم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: پس از شکست مقابل ویارئال، ۴۵۰ پیام تهدید به مرگ دریافت کردم.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال بایرن مونیخ در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویارئال شکست خورد و نتوانست به نیمه‌نهایی این مسابقات برسد. این اتفاقی غیرمنتظره برای هواداران صدرنشین بوندس‌لیگا بود و بسیاری از آنها را بسیار عصبانی کرد.

نشریه کیکر آلمان به نقل از یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن مونیخ نوشت: می‌دانستم که پس از باخت انتقادات زیادی به راه می‌افتد و مشکلی هم با آن ندارم ولی اینکه ۴۵۰ پیام تهدید به مرگ دریافت کنم آسان نیست. از سوی دیگر اینکه مردم بخواهند من را بکشند یک موضوع است اما اینکه به مادرم که به‌کل توجهی به فوتبال ندارد حمله کنند غیرطبیعی است.

ناگلزمن گفت: متوجه این رفتارها نمی‌شوم. مردم بلافاصله پس از خاموش‌کردن تلویزیون، همه ارزش‌های اخلاقی را فراموش می‌کنند. آنها فکر می‌کنند که حق دارند که توهین و تهدید کنند. این جنون‌آمیز است. حتی گاهی اوقات پس از پیروزی هم چنین پیام‌هایی دریافت می‌کنم. عده‌ای حتی درباره اینکه تیم باید با سه دفاع بازی کند یا چهار دفاع هم من را تهدید می‌کنند.

علاوه بر ناگلزمن، حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ هم گفته که همسر و پسر او پس از حذف از لیگ قهرمانان به مرگ تهدید شده‌اند.  عملکرد حمیدزیچ در بازار نقل و انتقالات، انتقاد بسیاری از هواداران این تیم را برانگیخته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha