تقویت پایگاه های امداد جاده ای خراسان رضوی ضروریست

۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۲۳:۰۰
کد خبر: 84716682
تقویت پایگاه های امداد جاده ای خراسان رضوی ضروریست

مشهد -ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: چابک سازی امدادی و تقویت پایگاه های امداد جاده ای استان امری ضروریست.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از استانداری خراسان رضوی؛ محسن نجات در مراسم معارفه سرپرست جمعیت هلال احمر استان افزود: قانون مدیریت بحران و سیاست ابلاغی رهبر معظم انقلاب در کاهش حوادث غیرمترقبه بر پیشگیری حاکم است.

وی ادامه داد : در استانی زندگی می کنیم که با حضور ۳۰ میلیون زائر، تنوع خدمات زیادی داریم و خدمت در این استان را باید قدر دانست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: رسالت اول این شهر توجه به آموزشهای همگانی است، توانمندسازی نیروها و سازماندهی تشکل های مردمی یک رسالت ویژه است.  

وی  به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه راهبردی بر به اوج رسیدن مشارکت مردمی و مسابقه خدمت رسانی تاکید ویژه دارند که جز رسالت های مهم و موثر جمعیت هلال احمر نیز می‌باشد.

نجات نکته دوم در گام دوم انقلاب را توجه به جوانان به عنوان محور خدمت بیان کرد و افزود :جمعیت هلال احمر جمعیت مردمی است و رسالت عظیمی دارد و با رویکرد انقلابی امیدوارم روزهای پرفروغ آینده را برای این جمعیت در استان خراسان رضوی رقم خواهد خورد.

در این مراسم دکتر محسن ذاکریان به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی معارفه شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha