۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۴۸
کد خبر: 84714880
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۴۶ هکتار به شهرک‌های صنعتی ملارد اضافه می‌شود

۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۴۸
کد خبر: 84714880
۷۴۶ هکتار به شهرک‌های صنعتی ملارد اضافه می‌شود

ملارد - ایرنا - فرماندار شهرستان ملارد گفت: ۷۴۶ هکتار به مساحت شهرکهای صنعتی این شهرستان و اجرای طرح‌های توسعه‌ای صنایع این شهرستان اضافه می‌شود.

جابر کریمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای توسعه صنایع ملارد، مصوبه اضافه شدن ۷۴۶ هکتار به شهرک های صنعتی این شهرستان بنا است در شورای برنامه ریزی مطرح و بررسی شود تا با ایجاد فضا برای توسعه صنایع موجود، این واحدهای تولیدی با کمترین مشکلات مواجه شوند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در ملارد حدود ۷۰۰ واحد صنعتی با بیش از ۲۵ هزار نفر اشتغالزایی داریم که ۱۶ هزار نفر آنان در شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت و مابقی در لکه های صنعتی و دیگر مناطق مشغول به کار هستند.

به گفته این مسئول، نخستین جلسه ستاد تسهیل این شهرستان در یکی از واحدهای صنعتی ملارد برگزار و علاوه بر بازدید از این واحد صنعتی، به مشکلات آن و دیگر تولیدکنندگان نیز رسیدگی شد.

وی اظهار داشت: سال های گذشته ستاد تسهیلات به صورت مرتب و دوره ای به منظور رسیدگی و رفع مشکلات صنایع این شهرستان برگزار شده است.

کریمی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: محور نخستین نشست ستاد تسهیل امسال نیز حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغالزایی بود و بر روی تداوم رفع مشکلات صنایع با قوت و قدرت بیشتر تاکید شد.

ملارد یکی از شهرستان های غرب استان تهران با جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha